Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-eat.dk koncept indenfor frisørbranchen.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Visu Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det hjælper ikke bare at have et lidt bedre og billigere produkt end konkurrenterne. Du skal angribe markedet på en anden måde, eller så skal du have tilstrækkelige mange unikke fordele, som konkurrenten har meget svært ved at efterligne. 

Hvis i vil ind på markedet ved at tilbyde gratis bookninger til mange frisørsaloner og i får succes med det, så vil Bapoon naturligvis gør jer kunsten efter. På den måde kan de nemt blokere for jer. I skal finde jeres kernekompetencer, som man ikke umiddelbart kan efterligne.,.

I kunne måske tænke på at lave en komplet løsning for frisøerne, hvor frisøerne både kunne sælge deres produkter og udbyde tider. 

Men ellers er der andre brancher, som massør, diverse skønheds behandling, fysioterapeut osv.. 

Mads  

Få en gratis tilstandsrapport for din Adwords konto her www.malano.dk.   

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 00:36

Er lidt nysgerrig. Er i kommet vidre med jeres koncept, eller lagt det ned igen?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 14:55

Jeg har svært ved at se, at det skulle blive den store succes.

Der findes f.eks. allerede et firma som http://shopbook.dk/, der udover online booking af frisører, skønhedsklinikker, massører osv. giver en gratis licenspakke med ved oprettelse. 

Her får frisøren altså bestillingsbog, kundekartotek, kassesystem, statistik og lønmodul med gratis, og online booking kan gøres for 249,- pr. mdr. inkl. 500 stk. sms.

Hvis en frisør i stedet skal betale en 'afgift' på f.eks. 10% af hver bookning, skal der ikke mange til, før det bliver en noget dyrere løsning.

Så, jeg tror, at der skal noget halt andet til, hvis I vil ind på det marked

ps: Har ikke noget med ShopBook at gøre, andet end at jeg kender en frisør, der bruger systemet.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)