Hej Jeg lancerede i slutningen af August 2013 "mad på budget" som er en app til iPhone. Brugeren vælger et budget udfra hvor meget der ønskes af blive brugt og opskrifter efter hvilket budget man har valgt kommer frem. Meget simpelt og ligetil. Den går rigtig godt og har selv stået for opskrifterne og at tage billeder samt lavet selve appen. Det er "bare" en opskrift app men så alligevel ikke, det er en ny måde at finde madopskrifter på og selv tror jeg på at den kan udbygges til at blive en endnu større succes med en udvidelse til iPad, android og en international version. Jeg er dertil også igang med at lave en hjemmeside. Partneren jeg leder efter skal være engageret i ideen og se de muligheder der er. Dertil også en der har mulighed for at kunne sælge ideen til investorer så en udvidelse af appen kan komme på tale. Jeg kan fortælle meget mere om det hele, skriv hvis det lyder interessant. Mange hilserne Christoffer Carl Evers CCE Apps |
Hej Christoffer
Jeg tillader mig at besvare dit indlæg ved at skrive til dig via din hjemmeside :-)
Mvh
Anders