Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Vi har i dag en forholdsvis fungerende webshop, men desværre mangler jeg at kunne nogle funktioner i den løsning vi har i dag.

Jeg har været inde på www.templatemonster.com og fundet en rigtig fed forside jeg godt kunne tænke mig, og funktionerne er også rigtig flotte.

MEN! Jeg er en skovl til oscommerce da det hele står på engelsk, og så står jeg af når der kommer disse faglige udtryk.

Vi har ikke mange penge at gøre med da vi nu igen skal have fundet en 3. partner til at hoste vores hjemmeside, og som nystartet har man i forvejen ikke så meget at gøre med.

Når man køber på templatemonster, er det så ikke kun selve skabelonen man køber? Så skal det vel hostes hos nogle, og findes der nogen der har oscommerce på dansk?

Som i nok kan se er jeg ikke en haj til dette her, så systemet skal være nemt at gå til.

Lotte

Finkena

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:12

Hej Lotte,

Smid mig en mail på martin@venio.dk er sikker på vi kan finde en god løsning. Vi har arbejdet med oscommerce i mange år efterhånden.

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:25

Hej Lotte,

Ring eller skriv til mig!

Jeg er sikker på vi kan finde en løsning du bliver rigtig glad for - både på den ene og den anden måde Big Smile

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)