Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler en billig programmør til vores wordpress site.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at få udviklet et surveysystem på vores wordpress site. Socialaction.dk

Vi har indtil nu arbejdet sammen med en litauisk programmør. Han var vældig dygtig, men han er så dårlig til at levere, at vi nu leder efter en ny.

Han har lavet en del af back end programmet allerede. Men da ingen af os i Social Action har forstand på programmering, kan vi ikke sige om det er til at arbejde videre på eller ej. Det håber vi dog det kan.

Vi har tilmed ikke så mange penge at gøre godt med. (En af op-siderne ved at bruge en litauisk programmør er han pris). Det betyder ikke at vi ikke har nogle penge at bruge, men vi kan ikke betale normal takst for webprogrammering.

Er der nogle her på Amino der er interesseret i en opgave som denne?

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 11:16

Hej Anders.

Jeg vil meget gerne hjælpe jer med opgaven på jeres wordpress site. Mine kontaktoplysninger kan findes på min hjemmeside. Så finder vi jer en god pris som alle føler sig tilgodeset med. 

mvh.

Jonas

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 11:21

Hej Anders,

Jeg kunne godt være lidt nervøs for den kode der allerede er lavet.. hvilket er en af nede-siderne ved at bruge en litauisk programmør ;)

Men du må gerne prøve at sende mig jeres kravspec og en beskrivelse af opgaven til email kontakt@codemen.net

Så kan jeg vende tilbage med et tilbud.

Håber at høre fra dig.

Mange hilsner
Casper 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)