Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres holdninger til velkomstgaver?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 13
Indlæg ialt: 11
Fra  eAnnoncer.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har på eAnnoncer.dk overvejet at give brugerne en form for velkomstgaver når de opretter en bruger og logger ind, dette gør jeg for at få flere brugere da det er meget svært at etablere sig i dette miljø. Og derfor spørger jeg lige jer professionelle forretningsmænd! Hvad syntes i om idéen? Vil det give noget både på brugere men også på annoncer? Eller vil de bare misbruge det, oprette en bruger og ellers lade være med at benytte sitet?

Min plan til velkomstgaven skal være kontor artikler som ændre sig uge fra uge.

Håber i kan hjælpe mig?

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 08:53

hvis du har råd til udgiften uden at der absolut kommer noget ind lige med det samme, så synes jeg det er en god idé.

Jeg elsker selv gaver og det vil helt sikkert tiltrække nogle (som mig)

Men.... der er også dem der vil være bange for at blive fanget i noget der kommer til at koste, så det skal du understrege meget kraftigt at det ikke gør.

Og selvfølgelig vil der være en del der bare opretter sig og nichts weider, men det er måske heller ikke helt skidt, for  de kommer jo ind på din side og tæller i antallet af brugere, og det er jo også godt.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 13
Indlæg ialt: 11
Fra  eAnnoncer.dk Skrevet kl. 08:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for din fine kommentar Mette!

Jeg går igang omgående med at bestille velkomstgaver. :) Så må vi se hvordan det kommer til at gå! :P

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:05

Jeg synes nok det er mere væsentligt at tydeliggøre dit site .

Er det gratis at oprette annoncer ?

Der står det er gratis at oprette en bruger - men det er ikke nødvendigvis det samme :)

Kan man både oprette købs - og salgsannoncer ?

Hvorfor skriver du samme tekst på forsiden 2 gange ? Den plads kunne måske udnyttes bedre.

Gaver er da ok, men slet ikke afgørende for om jeg ville oprette mig.

Ps. en lodtrækning er det også fint nok, men bliver lidt useriøst ( i mini øjne), at den ligger 6 måneder ud i tiden - det ville ikke tiltrække mig - tværtimod.

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 09:09

Du kunne jo udvidde kravet for at få gaven at man rent faktisk opretter en annonce på sitet, og ikke kun registrerer sig.

Som jeg ser dit site, så går det ud på at købe og sælge ting ala dba osv. ik'?

Jeg syntes ikke det er det som rammer mig lige i "panden" når jeg går til din forside, annoncer kan jo være alt muligt, jeg troede faktisk det var reklamer :-)

Måske du skulle overveje en mere simpel forside og kortere vej fra forside til annonce, jeg tænker her at registreringen kunne være en del af indtastningen af den første annonce, som man kender det fra webshops hvor man rent faktisk bliver registreret under betalingsproceduren.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:13
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)