Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til konto, butik og lager virksomheder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 93
Fra  ECO Nordic Denmark Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder som energikonsulent og har virksomheden ECO Nordic Denmark, hvor vi implementere LED belysning i mellemstore og store virksomheder. (bla. COOP)

Vi har mange referencer og vores entrepriser plejer at starte på omkring 100.000 kr. og op.

Men da jeg selv er iværksætter og selvfølgelig gerne vil støtte min egen "race", vil jeg gerne tilbyde at hjælpe små virksomheder med at spare på jeres belysning.

Hvis i har et kontor, Lager, butik eller en blanding af det hele  kan vi med sikkerhed lave en besparelse hos jer (hvis der ikke allerede er LED)

Hvis i ligger i stor-Københavns området kommer jeg gerne forbi og siger hej samt guider jer igennem indkøbet. Hvis i har beliggenhed uden for kan vi også finde en løsning på dette. Ved begge tilfælde vil jeg give en sådan rabat så jeres indkøbspriser ligger på næsten samme niveau som ved vores normale større ordre. (+ i nogle tilfælde kan der laves offentlige tilskud)

Håber der er nogle der vil tage imod tilbuddet og ellers give den gas i hverdagen :)

Mvh.

Jacob Skaaning

ECO Nordic Denmark

www.eco-nordic.dk

(beklager vores hjemmeside ikke er opdateret med vores referencer)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)