Hej Daniel
Jeg har prøvet at betale mig fra det til SEO firmaer men uden held.
Jeg tvivler på at du har haft SEO firmaer, endda i flertal, til at arbejde med dit site, dertil er der for mange simple fejl på siden.
Jeg ville sætte pris på nogle råd og måske nogle gode vejledninger. :)
Jeg har ikke lavet en dyb analyse, men der er da ting der umiddelbart springer i øjnene.
Duplicate Content
Du har Duplicate Content på hele sitet, der er ikke opsat redirects for www vs non-www, så din side svarer med begge dele.
Din forside viser du endda i fire udgaver, med og uden www og i begge versioner med /index.php også.
Det skal du have fikset, det bør dit webbureau eller din SEO-leverandør kunne hjælpe dig med.
Sidetitler
Du skal arbejde med dine sidetitler, de er ens, eller næsten ens, på alle siderne - få dem lavet så de matcher det indhold der er på siderne og de søgeord du vil findes på.
Indhold
Du har meget lidt indhold på din side, du skal have meget mere indhold og have siderne delt op, så du kan ranke på de forskellige søgetermer.
Eksempelvis så bør du have undersider til dine ydelser og ikke bare liste dem op på "vi tilbyder" siden, på den måde får du mulighed for at optimere specifikt mod produkterne - f.eks. tågesikring osv.
Der er mange flere ting du kan tage fat i, men dette er de basale, hvis ikke du får styr på det, så er resten tæt på meningsløst :-)
Held og lykke med projektet
/Brian