Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere domæner - en webhotel aftale?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

www.unoeuro.dk tillader også flere domæner på samme webhotel, og deres kontrolpanel er nemt at betjene. Du kan også have flere mySQL databaser, men der skal dog betales et mindre oprettelsesbeløb pr. database.

Man skal så lige være opmærksom på, at der ikke kan bruges mail på domæner der er tilknyttet webhotellet men kun på det primære domæne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45

Hej Louise

Jeg har selv brug Web10 i lang tid, men er ved at skifte væk fra dem da jeg ikke er tilfreds med deres håndtering af mine mails og deres support.

Jeg fik selv anbefalet http://www.servage.net og kan også kun anbefale det ud fra hvad mit behov, dvs små hjemmesider og legeplads til joomala og div. andre programmer. Tror do sagtens at det kan bruges til noget mere seriøst. De har heller ikke de samme restrektion på hvad du må hoste som andre steder og tilbyder desuden at du kan bruge dit webhotel som backup for alle dine filer fra din PC/Mac.

De har en autoinstaller som gør det en hel del lettere når man skal installere sine programmer, derudover har du 1000 MySQL Databaser og en masse plads.

Jeg syntes at deres support er super god, man får svar inden for et par timer mange gange hurtigere og deres support er åben 24 timer i døgnet. Jeg har prøvet at vente flere dage for et svar hos Web10 og det er lidt for lang tid for mig.

Det koster lidt mere end Web10 - 9 kr per måned.  Servage koster £4,5, da jeg har bopæl i England, så jeg kan ikke se hvad den danske pris er.

Hvis du skulle have lyst til at flytte over til dem kan du bruge min refferal link hvis du ønsker at få lidt ekstra plads ellers brug det første link i min post:

http://www.servage.net/?coupon=cust37313

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:35

Suftown er totalt overbelastet, flere af deres webservere er utilgænglige i op til flere timer per døgn og deres mysql servere er også overbelastet.
hvis man klager sender de en standard skrivelse om at man kan købe et erhvervshotel.

Det kan godt være 10-20 kr om måneden er billigt, men derfor skal firmaerne aligevel ikke tilbyde så ringe vilkår som f.eks. surftown gør.

Derudover er det et helvede at gøre f.eks. Joomla hos surftown - hos one går det noget nemmere men f.eks. SEO optimering via .htaccess osv er lukket land.

Derimod er gigahost optimalt sat op, alt fungerer som det skal og man kan foretage sig alt + de uendelige mails, domæner, subdomæner, mysql databaser osv. også er de 4 gb for en 20kr per månede jo ikke hlet dumt. Eneste downsides hos gigahost er 1) deres kontrolpanler er lidt primitive, men dækker aligevel utroligt mange behov (og de udvides løbende) 2) de kan være lidt lang tid om at svare per email, på den anden side så har jeg aldrig oplevet problemer med kunder på gigahost endnu (modsat de andre). Ønsker man telefonsupport m.v. vil jeg nok anbefale webhosting.dk da det er ok økonomi i forhold til ydelse og service.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22

Nillerrune:

Jeg fik selv anbefalet http://www.servage.net og kan også kun anbefale det ud fra hvad mit behov, dvs små hjemmesider og legeplads til joomala og div. andre programmer.

[klip]

Det koster lidt mere end Web10 - 9 kr per måned.  Servage koster £4,5, da jeg har bopæl i England, så jeg kan ikke se hvad den danske pris er. 

Servage har så en udfordring mht. til hastighed. Mange Servagekunder oplever laaange svartider. Kontakter man support flyttes man til et nyt cluster og så kører det fint igen. I noget tid. Så starter det forfra.

Den danske pris er 39 kr. pr. måned

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:47

Hej

Hvorfor skal vi igen og igen finde servage spam herinde også, er det ikke nok det huserer i nyhedsgrupperne.

Du glemmer vi at fortælle at du tjener på den link til servage du lagde ind.

Bestil direkte og ingen tjener på dig.

PS : Alle kan levere skræddersyede løsninger, det er der ingen problemer i hvis man gider betale, ellers må man lever med one.com og hvad de hedder. 

Venlig Hilsen

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:29

Hej Louise Smile

Nu ved jeg ikke om du allerede har fundet dig en udbyder, men jeg vil nu lige komme med en kommentar alligevel.

Jeg har selv 5 domæner samlet på Needhost´s Web2-løsning. Den koster 18 kr om måneden, og der har du mulighed for både ASP og PHP + op til 5 MySql databaser. Jeg har altid fået et hurtigt svar fra deres support, og har aldrig haft nogen problemer med dem.

Jeg smider lige en Yes for Needhost

Mvh Sunweb

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Hej Mogens

Jeg syntes ikke helt at din kommentar om Servage spam er helt fair, da det er første gang jeg har skrevet om Servage på Amino. Jeg kender heller ikke til hvad Servage spam der huserer i nyhedsgrupperne og hvilke nyhedsgrupper du henviser til. Jeg har kun en gang før skrevet om Servage og det var på Hattrick.org hvor der var en bruger som spurgte specifik omkring dem! Så jeg syntes bestem ikke at jeg er en Servage spammer!

Det er korrekt at jeg ikke skriver hvad jeg får ud af at andre bruger mit refferal link, men nu da jeg skriver at det er et refferal link syntes jeg at det var indlysende at jeg også får noget ud af det. Derudover har jeg også lavet en ”normalt” link til deres side, så man kunne bruge dette og det var også det første der var nævnt. Du indsætter selv et link til
http://www.easywebhost.dk/ det får du vel også lidt ud af hvis det bliver brugt ;)

Så det var ikke for at provokere dig eller give dig et surt opstød at jeg indsatte det, men det må du da meget undskylde. Desvære kan ikke redigere mit indlæg og kan derfor ikke fjerne det igen, så vis det ikke er i henhold til reglerne på Amino vil jeg gerne bede en moderater om at fjerne det igen og undskylde for ulejligheden.

Kim M. skrev at de har haft problemer med hastighed, det er ikke noget jeg har oplevet. Men måske jeg har været heldig at være på et cluster der fungere og det med tiden vil få problemer, men håber det selvfølgelig ikke.

Men som sagt så er jeg glad for tilfreds med deres service og de muligheder webhotellet giver mig og de behov som jeg har.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:19

Tak for de mange svar. Jeg kan se at det jeg søger allerede findes, så det er jo perfekt.

Flere af jer (både her og i PM) siger at jeg ikke skal køre ASP og PHP på samme webhotel? Er der nogen, der kan uddybe det? På to af mine domæner har jeg ASP kørende og på et af dem har jeg en OSCommerce shop. Alle med underliggende mySQL database. Så jeg vil hverken give slip på ASP eller PHP.

Hvori ligger problematikken ved at samle dem hos en udbyder af webhotel? Idag kører det fint på hvert sit one.com webhotel. Vil i uddybe jeres svar?

Hilsen Louise

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)