Dette er min første webshop og jeg er meget stolt over at være igang!
Når dette så er sagt, så laver man tit mange fejl og glemmer mange ting, første gang man gør det, så vil være meget glad for, hvis i ville tage et hurtigt kig på siden, og skrive hvad i syntes. Alt fra personlige meninger til generelle fejl.
Hvis man har et produkt i indkøbskurven og går til "min indkøbskurv", så nederst til højre hvor subtotal, moms og totalen er, der mangler der noget padding til højre da det rammer kanten.
I din styles.css fil i skin/frontend/default/theme015k/css mappe, ændre indholdet i line 1105 fra:
Dette er min første webshop og jeg er meget stolt over at være igang!
Det kan jeg virkelig godt forstå :)
Jeg synes din shop ser rigtig godt ud, bortset fra logoet. Det ødelægger lidt det ellers fine eksklusive look. Det gælder både fonten og gradienten. Enten skal du få en dygtig grafiker til at lave det, ellers skal du skrue lidt ned for 'blusset' og bare vælge en fin font (og med fin, mener jeg tynd) til at skrive navnet med. Og som pynt evt. en lille diamant, eller noget lignende.
Jeg har ikke testet shoppen, så det var lige mit førstehåndsindtryk.
En meget fornuftig webshop du har dig der. En enig omkring det med logoet.
Derudover bemærkede jeg at footeren er ret langt nede og tæt på kanten af min skærm (13,3") i hvert fald. Du bør overveje at gøre dens margin til bunden lidt større, synes jeg, det sidder i hvert fald ret langt nede lige nu. Den er heller ikke responsiv, så vidt jeg kan se, så måske det skulle være en investering i fremtiden?
Men ellers en meget fin og godt designet webshop synes.
Takker for alle jeres ris og ros! Især det konstruktive kritik er jeg glad for, da jeg dermed kan have min dag imorgen som planlagt, nemlig med at rette diverse fejl osv.
Jeg vil tilføje en ting til det andet: jeg er den type webshopper, der ikke gider lave konto for at købe noget. Jeg bruger altid gæstefunktionen, hvis den er der, og ind i mellem skræmmes jeg bare væk, hvis jeg SKAL oprette et log ind - måske kan I tilføje et "køb uden login", så man ikke nødvendigvis skal registrere sig.