Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor el. bogfører til at kigge mit regnskab igennem

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Som det tydeligt fremgår af overskriften, søger jeg en revisor el. bogfører, som kan kigge mit regnskab igennem. Jeg har 6 bilag og udgifter for ca. 7000 (endnu ingen indtægter) - så det er et temmeligt lille regnskab.

Hvis du kan komme med et prisoverslag for at kigge mit regnskab igennem, hører jeg meget gerne fra dig :)

Mvh. Morten 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:19

Har du brug for hjælp til dit regnskab? Så lad Ageras give dig 3 gode og uforpligtende tilbud lige her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23

Jeg kan anbefale firmaet 4Audit (http://4audit.dk/). Jeg har i hvert fald fået god service til en fair pris her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:22

ja det må vist siges at være til at overskue for en af økonomismedene
Med 6 bilag er det jo lige før du kan skrive her hvad de handler om med xxx som beløb og momsen så er det jo til at håndtere

Jeg går ud fra du er i en opstartsface men vil lige sige, at du eller den der hjælper lige skal være opmærksom på, om du kan siges at drive virksomheden intensivt i forhold til om det ses som hobby eller seriøs virksomhed, for er det ikke en intensivt drevet virksomhed kan du ikke trække et underskud fra i anden personlig indkomst
se evt her: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/seris-virksomhed-eller-hobbyvirksomhed.html
skaf dig ellers et lille regnskabsprogram - f.eks aminos som hedder www.dinero.dk
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 14:44

Hej Morten,

Det kan jeg sagtens klare for dig ganske gratis, når omfanget er så lille :-)

Smid mig endelig en mail på lars@finkrevision.dk eller giv mig et opkald på 29921313, så får vi det klaret :-)

Mvh Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)