Kære venner |
Jeg har fundet en liste med godt 50 ping services, er er nogle der ved om det kan skade at pinge så mange services, eller det worst case bare er spild af bits og bytes.
Dbh Martin
Kære venner |
Jeg har fundet en liste med godt 50 ping services, er er nogle der ved om det kan skade at pinge så mange services, eller det worst case bare er spild af bits og bytes. |
Hej
blogbot.dk er et "must". |
De kræver så bare at man laver en individuel konto pr. bruger.. |
Kære Martin Vi du ikke være sød, at forklare en it-analfabet, hvad det vil sige at pinge? Mange hilsner Skou |
Nårh, sådan og som bonus fandt jeg også ud af hvad wiki bruges til. Super, Tak for hjælpen. Skou |
Hvis jeg kender Christian (ham der driver Blogbot i dag - bonusinfo: det var faktisk mig der udviklede den back in the days) ret, så kan han godt overtales til en deal der indebærer noget automatik-hejs som gør at der ikke skal oprettes brugere. Han har lavet specielle aftaler med eksempelvis de fordømte tv2-blogs, smartlog m.fl., så det er muligt - smid ham en mail og forhør dig? Mht. at pinge de udenlandske sites er det min erfaring at det er spild. Det er meget, meget, meget få danskere der bruger de udenlandske sites (med undtagelse af Technorati + højst et par stykker mere), og når Amino-bloggerne hovedsageligt blogger på dansk, giver det ikke ret meget mening. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Du er ikke blind så vidt jeg ved :-) Vi kører en beta som alle abonnenter af Amino Nyhedsbrev er inviteret til at deltage i. Abonner på nyhedsbrevet, så kommer du med i næste omgang. Dbh Martin |