Hej alle Amino'er. Jeg har haft arbejdet på et website for et par år siden. Det drejer sig om denne side: www.amazingdrinkinggames.com. Idéen var, at ligge en masse drukspil op på siden gratis, tiltrække noget trafik og så give gæsterne på siden en mulighed for at købe "Drukbiblen" til 20$. Hvis man subscriber til newsletter får man nogle super fede guides som jeg også selv har lavet. Jeg betalte mig fra, at der blev lagt nogle backlinks ud på nettet for at optimere siden på Google. God og underholdende side for en ung dreng. Det hele var en automatisk process og e-bogen (drukbiblen) blev sendt til dem automatisk. Jeg skulle ikke gøre noget og der kom også nogle salg på bogen. Problemet var, at der aldrig rigtig kom gang i trafikken på siden og jeg blev optaget af universitetet, arbejde og andre ting. Nu så jeg lige på siden igen i dag efter er par år. Der er trafik på siden - ikke meget - men lidt. Der er nogle subscribers på nyhedsmailen og indholdet på siden er stadigvæk super fint. Jeg har tænkt mig, at bruge et par dage på at få alt til at spille 100% igen og så kører siden faktisk igen. Jeg er ikke ekspert inden for SEO. Derfor så søger jeg en ung gut, som har lyst til at tiltrække noget trafik på siden. Vi deler alt salg i 3 (mig, dig og en sidste der har startet siden også). Det eneste du skal gøre er at optimere siden og skaffe nogle besøg. Hvis du beslutter dig for at være med, vil du være på lige fod med os 2 der har lavet siden - salg, ejerskab, indflydelse - You name it. Du skal ikke lægge nogle penge eller andet - bare din tid. Der er postet en del penge i siden i forvejen. Hvis du kunne være interesseret I at ligge nogle timer i det og forhåbentlig få skabt noget trafik, så kan vi tjene nogle penge sammen på en sjov og ung hjemmeside :) Send mig en besked. De bedste hilsner, Anders |
Folk i ALLE aldre er velkommen til at kontakte mig.