Hej alle. Mange af jer er sikkert allerede klar over dette, men har nu oplevet et par personer som ikke vidste det - og blev glædeligt overrasket over at kunne få lidt gratis læsestof, derfor deler jeg lige dette med jer der ikke allerede ved det.
Inde på Amazon.com kan man hvis man har en kindle - eller hvis man henter deres kindle app til ens pc, dagligt få gratis læsestof. Jeg har ikke selv en kindle, så jeg har hentet deres pc app, og når jeg så sidder og har lidt tid.. F.eks i toget eller lign, så tager jeg et kig på amazon igennem deres mobil app, sætter søgningen til "low to high" (prismæssigt) og vupti så kommer de gratis kindle bøger frem. Hver dag skifter deres udvalg, så hvis man finder noget godt så tilføjer man det bare til sin "Wishlist" eller overfører til sin kindle app.
Det er ikke altid er er de HELT vilde og gode bøger, men engang imellem så er der faktisk ganske gode bøger - også for iværksættere m.m. Jeg har fundet mange forskellige bøger, både til privatbrug, og til iværksætter-brug.
God læselyst til jer alle :)
/Cat der har 280 bøger i min kindle pt. og som skal bruge weekenden på at læse ;) |
Gratis læsestof
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)