Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Prestashop ekspert: Flytte produkter, kategorier m.m. fra én shop til en ny

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og vil have lavet et nyt design til min webshop, da jeg ikke er helt tilfreds med min nuværende, som jeg har haft i lidt over et halvt år.

Der er for mange efterladte indkøbsvogne og brugervenligheden er ikke helt så god, som jeg gerne vil have den samt et par andre ting. Men grunden til hvorfor er egentlig også ligegyldig.

Men jeg har fundet ud af, at det ikke er så lige til at skifte design. Jeg har forsøgt at uploade et nyt theme og det går slet, slet ikke. Der er noget meget galt og da jeg samtidig gerne vil have opdateret til en nyere version af Prestashop, så vil jeg starte forfra med en frisk installation og opsætning.

Problemet er bare, at jeg ikke har lyst til at sidde og oprette alle mine varer, kategorier og rabatkoder fra bunden af. Jeg har læst mig frem til, at det kan flyttes via SQL MANAGER, men det er ikke noget, som jeg selv tør kaste mig ud i. Der findes måske andre muligheder, men i så fald kender jeg ikke til dem.

Så det jeg søger er en, der kan hjælpe mig (mod betaling naturligvis) med at flytte disse ting over, når den tid kommer. Jeg er ikke startet på den nye shop endnu. Jeg sonderer blot markedet for at finde en, der kan hjælpe mig med slutproblemet først og fremmest. Ellers er det jo spild af tid at sætte det hele op og klar til skiftet. :)

Send mig en PM eller mail på infoAngelbellaborsa.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)