Vi har (heldigvis) alle en vis indsigt i vore respektive forretninger, og dermed en ganske god fornemmelse af hvordan det går. Men kan vi dokumentere det ? Eller har vi bare den gode mavefornemmelse, som heldigvis betyder at det da oftest går godt ? Forretning går i al sin enkelthed ud på at a) få nye kunder og b) fastholde de eksisterende. Enkelt, ikke !!!!
For dem af os, som ønsker at drive vores virksomhed udfra det enkle, har vi udviklet og udbyder en selvhjælpsværkstøjskasse, til de af os der ønsker at vide mere end blot de ting vi er gode til. Os der tror på at vi skal forbedre på de ting vore kunder og medarbejdere mener vi ikke gør godt nok, eller har forslag til hvordan vi kan gøre bedre.
Og det behøver ikke at koste flere hundrede tusind eller være en lang proces, men noget som skal kunne gennemføres når behovet er der og hurtigt overblik er ønskeligt.
Her er en demo, hvor du kan se lidt om det og nogle af funktionaliterne. Måske noget for dig.....
Mvh
Morten Lund
Værkfører på Questback. |
Tilfredse kunder & medarbejder er lønsomme kunder & medarbejdere !
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)