Min datter her her til morgen vist mig en kæde SMS hun har modtaget, der står: "Hvis du ser en bil med "Navngivet firma" så bare løb, det er en der kidnapper børn. Den er set "her" & "her". P.s. send videre til alle du kender" Jeg har sammen med mit skrækslagne barn, googlet firmaet, kigget på CVR og så videre, og vi er herefter blevet enige om, at det nok ikke er sansynligt, at den stakkels mand, der iøvrigt har drevet sit firma anmærkningsfrit i 15 år, kidnapper børn i sin firmavogn, med firmanavn trygt på siden af bilen. Jeg har skrevet til hendes klasselærer og bedt hende om at tage det op i klassen, men jeg kan ikke helt kaste det af mig. Jeg tænker at det evt. er en MEGET sur kunde, der er ude i et hævntogt. Jeg har helt utrolig meget lyst til at reagerer yderligere på det, evt. ved at ringe til manden og gøre ham opmærksom på kæde SMS'en. Jeg tænker, at eftersom det er et temmelig lokalt firma, kan det meget hurtig skade mandens forretning, og det er bare IKKE iorden. (Med mindre han selvfølgelig har kælderen fuld af kidnappede børn) Er det bare mig? Ville i reagerer yderligere og hvordan? Natasha |
Ville da gøre ham opmærksom på det, uden tvivl.