Jeg anvender Google Adwords i min markedsføring. Jeg har prøvet ved hjælp af Google Analytics at lave salgssporing (så jeg kan se hvor mine gennemført køb kommer fra).
Er der nogen der har prøvet dette med DanDomain webshop? I så fald, hvordan har I fået det til at virke?
Godt at få indarbejdet salgssporing i dit markedsføring.
Det er ganske let at implementere faktisk. Den kode du får givet via adwords, smider du ind på Bestil Step 4 af bestillingsprocessen under Kode/Script.
Altså Design > Tekster / Knapper > Bestil Step 4 > Sæt koden ind Kode/Script feltet.
Desværre virker det stadigvæk ikke. Hvordan ved jeg det er det rigtige script jeg indsætter. Jeg tænker at _uacct="UA-xxxx-x"; er noget jeg skal udskifte med mit Analytics Kunde-id. Men ved det ikke...
Hjælp Jeg har så meget brug for at få mit salgssporing til at virke...
Det er den kode ja, du finder din inde i GA, men giv mig et kald lige nu på 6130 7560 - så fikser vi det på et par minutter. Tror måske også du skal have smidt din kode ind fra Adwords hvis du bruger den slags.
Når du er logget ind på din Adwords konto, skal du vælge Analytics fanebladet. Her skal du klikke på ”Rediger”. På den side der så fremkommer, skal du vælge ”Kontroller status”
På denne side kan du se den rette kode, med DIN ”_uacct = "UA- …….. ”
Vi anvender selv Dandomain og har erfaring med f.eks. at anvende koden i ”Bund Rammen”. (Design -> Tekster/Scripts -> Bund Ramme)