Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave en "forældre" app til androids og iPhone?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står og mangler en udvikler/designer til en App som jeg gerne vil have udviklet indenfor kort tid, af en der er skarp i både design OG kodning - det hele (da jeg intet aner om dette).

Den skal være til gavn for forældre til at navigere hen til et specifikt sted, på et specifikt tidspunkt. Hvis det er muligt at lade inloggning på appen give mulighed for at finde eks. (parker o.l.) i nærheden vha. en gps funktion eller lign, ville det være fint. 

For at gøre en lang historie kort, så havde jeg besøg af en ven (homoseksuel) der havde en app på hans mobil så han kunne finde andre homoseksuelle i området... det fik mig til at tænke på noget som jeg som forælder mangler og som jeg gerne vil sætte igang. Jeg skal altså med denne app kunne finde andre børnefamilier i det område jeg selv befinder mig i, som bruger samme app!

Vi søger det bedste og det billigste bud :O) Men ser gerne på ansøgers referencer. Vi ved godt at pris og kvalitet ofte hænger sammen, men vi håber stadig at det kan gøres indenfor en rimelig penge, da dette er lidt udenfor vores normale forretningsområde. 

Hvis interesseret, kan vi godt aftale en fast pris plus royalty.

Mvh Sue

Evt. send en sms... 50667298

P.s. 

Vi har virkelig haft gode samarbejdspartnere gennem amino og jeg håber nogen har evner til at lave hvad vi søger.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sue

Du har lavet et par udbud på Amino Freelancer med en ramme på 500 - 5.000 kr.
Det er en urealistisk pris.
Vi laver en App på Dinero og selvom vi har design klar og App er rimelig simpel, koster den 90.000 kr. + moms.
Bare så du har en ide om hvad det koster.

De bedste hilsner

Martin

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 23:17

Martin Thorborg:

Hej Sue

Du har lavet et par udbud på Amino Freelancer med en ramme på 500 - 5.000 kr.
Det er en urealistisk pris.
Vi laver en App på Dinero og selvom vi har design klar og App er rimelig simpel, koster den 90.000 kr. + moms.
Bare så du har en ide om hvad det koster.

De bedste hilsner

Martin

Uha... Tak for beskeden. 

(Hvis jeg har lavet ET PAR udbud er det en fejl... jeg er en klovn til dette, og har nok troet at den ikk blev registreret hvorefter jeg så har oprettet en mere)

Det havde jeg godt nok ikke lige regnet med at sådan en kostede. Jeg synes flere gange at have talt med personer der nævnte at apps var lette at lave og at man faktisk kunne lave dem selv ligesom med hjemmeside CMS systemer. 

Men nej, så er det nok derfor der kun har været en enkelt privat besked med tilbud gennem freelanceren. 

Det var da sørgeligt - så må den idé tilbage i gemmerne!

Mvh Sue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:16

Hej Sue.

Det er muligt også at lave HTML5 app i stedet for de velkendte native apps. 

Fordelen med HTML5 apps er f.eks. at man kan lave dem i et CMS system og derefter pakke det ind i noget, som hedder Phonegab. Så har du mulighed for at køre HTML5 appen, som en almindelig app og udgive den i f.eks. app store og Google Play.

Du kan dog ikke gøre brug af alle funktionerne som i en native app, og optimeringen er meget mere optimal i en native app.

- Det var i hvert fald en anden løsning, som nok ville være billigere, men hvor der er andre fordele og ulemper :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:50

Klaus Fejer:

Hej Sue.

Det er muligt også at lave HTML5 app i stedet for de velkendte native apps. 

Fordelen med HTML5 apps er f.eks. at man kan lave dem i et CMS system og derefter pakke det ind i noget, som hedder Phonegab. Så har du mulighed for at køre HTML5 appen, som en almindelig app og udgive den i f.eks. app store og Google Play.

Du kan dog ikke gøre brug af alle funktionerne som i en native app, og optimeringen er meget mere optimal i en native app.

- Det var i hvert fald en anden løsning, som nok ville være billigere, men hvor der er andre fordele og ulemper :-)

Tak for svar..

Ja det er måske også en mulighed, men når jeg ikke kender budgettet for dette arbejde og ikke mindst kvaliteten, så er det rigtig svært at sige om det kan lade sig gøre at lave det på denne måde.

Men kender du evt. nogen der kan give et tilbud hører jeg gerne derfra.

Jeg har ikke helt opgivet idéen pga. økonomien, men forsøger at finde alternativer eller finde en partner in crime :) Måske ville nogen være interesseret hvis det blev fordelt 50/50 for egentlig har jeg ikke tid til dette ekstra projekt, men tror det er en idé mange ville gøre brug af, og er min intuition den samme som med mine andre projekter, så skal der nok være en god forretningsmulighed heri.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:21

Havde helt klart prøvet at lave en helt præcis liste med hvilke punkter du ønsker, menu, layout, funktioner osv og sende afsted til forskellige firmaer og få en ide om prisen.

Fx 1902software har lavet Amino, og de laver også en del Apps - Så har du et udgangspunkt at regne med.

http://www.1902software.dk/mobil/

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:09

Tak for svaret... jeg har sendt dem en mail med det samme... det skader jo ikke. :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:11

Held og lykke med det, men software udvikling er generelt bare rigtig dyrt - Har også smidt en PM med en mulighed måske.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 17:22

Henrik Kristensen:
Held og lykke med det, men software udvikling er generelt bare rigtig dyrt - Har også smidt en PM med en mulighed måske.

Det lyder fint tak - kigger på det.

Der er dog én der vil skrive tilbage i løbet af ugen vedr. evt. samarbejde men som det er lige nu mangler jeg stadig en konkret partner.

Mvh Sue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14

Hej Sue.

Beklager det sene svar, men hvis du kan sende mig en PM med en mere teknisk beskrivelse til ønsker af funktioner, platforme (iOS, Android, tablet eller smartphone), design osv. Så vil jeg gerne prøve at indhente et tilbud fra dem, som jeg arbejder sammen med igennem mit arbejde i reklamebranchen.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)