Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af digitale vare med Paypal

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 49
Fra  coach and care Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne lægge en mp3 lydfil ud til salg på min hjemmeside.

Jeg bruger wordpress og har pluginet "Ready! Ecommerce", det bruger Patpal systemet.

Hvordan får jeg sat det op at køre, så kunderne automatisk kan få adgang til lydfilen efter betaling?

Jeg blev ikke klogere på Paypals side :-(

Mvh. Jakob Panduro

www.CoachAndCare.dk 

www.CoachAndCare.dk Stresscoaching og coaching i Aarhus og Randers

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

er det ikke noget du skal gøre via wordpress.? så når betalingen er gået igennem, bliver de sendt til en side med musik.det har da ikke noget med Paypal at gøre! elt

Har du fået lov til at sælge musik? jeg skulle betale flere tusind kr. om måneden får at få lov til at tilbyde musik til download, det synes jeg var helt vildt, får at sælge musik, så det droppede jeg. med afgifter og mere. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :

er det ikke noget du skal gøre via wordpress.? så når betalingen er gået igennem, bliver de sendt til en side med musik.det har da ikke noget med Paypal at gøre! elt

Har du fået lov til at sælge musik? jeg skulle betale flere tusind kr. om måneden får at få lov til at tilbyde musik til download, det synes jeg var helt vildt, får at sælge musik, så det droppede jeg. med afgifter og mere. 

Siden Jakob er coach, er der vist ikke tale om musikdownloads, men f.eks. salg af optagelser af foredrag.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåh jeg troede det var musik download, jeg kunne nemlig ikke finde ud af at blive godkendt, så jeg håbede han kunne fortælle mig hvordan han havde gjort.

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 49
Fra  coach and care Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Spot on Bjarke det handler om et foredrag/workshop om "Kunsten at få tyngde i sine valg". Fair nok Cecilie mange af os tænker musik når vi høre om mp3.

Jeg tænker at, hvis jeg sætter wordpress til at videre sende til en anden side, så kan man måske bare goolge sig frem til den side, hvor filen ligger. Altså uden om betalingssystemet. 

Er der ikke en mere sikker måde?

www.CoachAndCare.dk Stresscoaching og coaching i Aarhus og Randers

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg ville installerer ecommerce eller woocommerce plugin.

Der er det hele sat op og klar til at kunne downloades - også med f.eks. Paypal som betalingsmåde. Det er såre simpelt at sætte op - men selvfølgelig lidt som at skyde gråspurve med kanoner hvis du kun har et produkt.... :-)

Men det virker

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Orunap:

Spot on Bjarke det handler om et foredrag/workshop om "Kunsten at få tyngde i sine valg". Fair nok Cecilie mange af os tænker musik når vi høre om mp3.

Jeg tænker at, hvis jeg sætter wordpress til at videre sende til en anden side, så kan man måske bare goolge sig frem til den side, hvor filen ligger. Altså uden om betalingssystemet. 

Er der ikke en mere sikker måde?

Netop den uretmæssige kopiering er et spørgsmål jeg ofte hører, når folk gerne vil sælge informationsprodukter på nettet. Jeg har skrevet en artikel om hvorfor man ikke behøver bekymre sig nævneværdigt om piratkopiering, som du måske kan have glæde af at læse.

Når det så er sagt, er der flere måder man kan beskytte sig på.

  • Hvis du gerne vil undgå at dine leveringssider bliver indekseret i søgemaskinerne, kan du begrænse hvilke dele af dit website, søgemaskinerne må indeksere, ved at ændre i din robots.txt-fil.
  • Hvis du bruger Amazon S3 til at lagre din mp3-fil, for at undgå en høj webtrafikregning eller at få dit webhotel lukket pga. for høj trafik, kan du bruge S3 Flowshield til at beskytte dine filer med. Det er ikke just billigt ($97), men hvis du sælger en workshop for 250 kr., skal der kun 2 salg ind før den udgift er dækket. (På S3 Flowshield-hjemmesiden er der i øvrigt et par gratis videoer der illustrerer problemerne med direkte links og mediefiler, som du kan have glæde af at se.)

Når det så er sagt, vil jeg stadig mene, at du er godt dækket ind ved blot at begrænse søgemaskinerne med en robots.txt-fil og ved at navngive dine filer, så de ikke er ligetil at gætte sig frem til. 

Der er to ting, du også bør være opmærksom på, når det kommer til piratkopiering af dine produkter.

  1. Hvis folk virkelig vil piratkopiere dine produkter, så kan det lade sig gøre. Ligegyldig hvor mange forhindringer, du sætter op, vil det stadig kunne lade sig gøre, at kopiere indholdet på en computerskærm, optage video eller lyd fra hhv. en video eller MP3 der bliver afspillet på computeren.
  2. Langt de fleste, hvis ikke alle, af dine kunder er reelle mennesker, der ikke tænker ét sekund på at snyde dig. Hverken ved at søge løs på søgemaskinerne efter en gratis version af dit produkt eller ved at kopiere dine produkter og sprede dem på fildelingssider osv. Så overvej hvor meget energi, du vil bruge på at beskytte dine filer så meget som muligt, eller om du hellere vil bruge din energi på at lave nye produkter, forbedre eksisterende og sidst men ikke mindst; sælge så meget som muligt.
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 49
Fra  coach and care Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tak for dit lange og oplysende svarSmile

Jeg vil tjekke det ud.

Mvh.

www.CoachAndCare.dk Stresscoaching og coaching i Aarhus og Randers

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 49
Fra  coach and care Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg installeret Woocommerce. når jeg tester det på min side går alt fint ind til jeg trykker "Gå til betaling". så får jeg denne besked: 

Denne webside har et loop ved omdirigering
Fejlkode: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS 

-og jeg kommer ikke længere. Jeg læste lidt om det, og der blev foreslået at jeg sletter alle cookies. Men det virker stadig ikke!

Hvad er galt her?

www.CoachAndCare.dk Stresscoaching og coaching i Aarhus og Randers

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Orunap:

Nu har jeg installeret Woocommerce. når jeg tester det på min side går alt fint ind til jeg trykker "Gå til betaling". så får jeg denne besked: 

Denne webside har et loop ved omdirigering
Fejlkode: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS 

-og jeg kommer ikke længere. Jeg læste lidt om det, og der blev foreslået at jeg sletter alle cookies. Men det virker stadig ikke!

Hvad er galt her?

Cookies tror jeg ikke er problemet. For mig lyder det som om at Wordpress-filen redirecter til sig selv og bliver ved indtil den "går død".

 og kommer op med ovenstående fejlmeddelelse

Måske kan denne tråd hjælpe dig: https://github.com/woothemes/woocommerce/issues/220

Ellers kunne det måske være en god idé at oprette en ny tråd her på Amino om dit problem.

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)