Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket betalingsgateway til oscommerce shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilket betalingsgateway skal jeg vælge til min OSCommerce shop? Jeg skal udelukkende sælge til det danske marked. Hvad skal jeg være opmærksom på når jeg ser på de forskellige muligheder?

Hilsen Louise

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:07

Både quickpay.dk og fribetaling.dk har direkte moduler til oscommerce, vælger du andre, hvor der ikke foreligger et modul skal du ind og programmere en smule, så hav det med i dine øvervejelser.

Min erfaring er at der ikke er ret meget forskel på hvem du vælger, udover hvis du går en kategori op og vælger f.eks. Dibs.dk hvor du har langt flere muligheder, men det er som regel overkill for de fleste små shops.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 20:33

Du er hurtig (igen)Smile

Har det betydning for min godkendelse hos PBS om jeg bruger et allerede eksisterende modul i oscommerce eller om jeg implementerer integrationen med betalinsgateway'en selv? 

Hvad for en betalingsgateway vil du anbefale til mig hvis jeg nu siger at jeg godt kan programmere?

Hvad er det for muligheder jeg får ved at gå en kategori op?

Skal jeg godkendes hos PBS først eller have betalingsgateway etableret først?

Hilsen Louise

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:40

Hvis du kan leve uden service så synes jeg fribetaling er ganske udmærket, jeg har ikke oplevet problemer med dem udover de er langsomme til at svare, de er tilgengæld også væsentlig billigere end andre.

Quickpay, wannafind og freepay har jeg også alle gode erfaringer med. Som sagt jeg tror ikke der er den store forskel, så jeg ville vælge et af dem hvor der er lavet et modul til oscommerce, også selvom man er programmør - ens egne timer er jo også penge værd.

Går man op og vælger dibs så har du langt flere funktioner, som abonnements fakturering, eget design af betalingssiderne mm. Men de koster også en del mere end f.eks. quickpay eller fribetaling.

En helt anden løsning var at vælge PBS eget betalingsmodul, det er ikke særlig anvendt endnu og forholdsvis nyt, men de kører en anden afregningsmodel end alle andre. Deres modul koster ikke noget pr måned men 50 øre pr transaktion, jeg havde faktisk lige en snak med dem om det idag og det ser ud til de ligger mange kræfter i dette lige pt.

Du kan oprette din gateway før du opretter pbs aftalen, da du under udfyldning af pbs aftalen skal vælge hvilken leverandør du bruger som gateway.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)