Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er en udfordring!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har på mit site - www.hvemkommer.dk - en funktionalitet der giver mulighed for at liste en række valgmuligheder en bruger ønsker at deltagere til et event skal vælge fra når de tilmelder sig -

f.eks, hvilken ret tager du med? - hvilket tildsslot vil du stå i baren? - hvilke størrelse trøje skal du have? etc

udfordringen er at brugeren skal vælge to dimensioner - er det eksklusivt valg og er det muitible. Altså skal flere kunne vælge den samme (feks træjer S, M L XL) når en vælger M skal andre også kunnen vælge M. Og skal en deltager kunne vælge mere end en.

MEN! jeg kan ikke finde en simple måde at beskrive de to valg for brugere når en arrangør opretter et event. det går galt i ca 30 % af tilfældende hvilket må siges at være usability FAIL! jeg har prøvet mange formuleringere og fået flere til at komme med bud.

Så respekt, hvis en knækker nødden :)

hvis i vil hjælpe så prøv at oprette et event og tilvælg ekstra information, og vælg at det skal være en lille af valg muligheder. 

det tager under 1 min.

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg har prøvet at oprette en begivenhed, og har skrevet til dig via siden. Spændende at se om jeg kan hjælpe dig. hilsen Jane

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)