Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - hvad syns I?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har netop startet en webshop op, der sælger tøj til unge kvinder. Er klar over det er 'red ocean', men tror nu ikke det er et marked der går hen og bliver mættet. Er klar over sortimentet stadig er meget smalt men det vil naturligvis blive udvidet med tiden.

Hvad syns I om siden? Vær endelig hudløs ærlige, både på design, koncept, priser etc... jeg kan tage det.

Mvh.

Katrine

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Skal vi bare vælge en tilfældig shop, eller har du et link til din? :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:52

Hahaha, du har en pointe. Syns du skal kigge på min - www.bleam.dk

Fra Fløng
Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 25
Fra  KayRen Parcel Service Skrevet kl. 21:58

Den ser udtil at fungere fint, dog får jeg lidt hovedpine af den baggrund der.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:00

Hej

Havde problemer med overhovedet at finde varerne!!!

Syntes det er lidt makabert med de skarpe halshugninger du har lavet på dine modeller.
Men nu er jeg nok heller ikke din målgruppe.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:02

Hej Katrine. Lige et par hurtige tips :-)

- Fjern baggrunden.

- Få nogen produkter frem på forsiden

- Fjern din kateogri 'shop' og få lavet menuen om så der står: Tops osv som menupunkter.

- Få en venlig amino til at give den en hurtig omgang onsite SEO, det er de bedste 1500-3000,- du nogensinde investerer Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

Hej Katrine.

Først skal du optimerer din loading time.

Fjern baggunden.

Fjern stylingen af første forbogstav skal være tykkere og højere end de andre, dette skaber bare hovedpine.

Få reele produkter på forsiden fremfor de 3 tegninger af kategorierne.

Juster sktiftstørrelserne, da de er meget store (især i kurven).

Gør mere ud af din formular i checkout.

Prøv at nedjustere brugen af den orange lidt og brug den til at få brugerens opmærksomhed.

Ellers er du fint på vej, håber du kunne bruge min feedback :-)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej KoBu,

Nu er jeg ikke kendt for at være "flink" her på Amino (hvis jeg overhovedet er kendt!) :-)

Jeg er ked af at sige det, men jeg synes virkelig din shop er grim. Den er helt igennem smagløs efter min mening - men inden du eller andrer nu farer i blækhuset, så læs lige videre...

For som jeg har sagt/skrevet til andre Aminoer, så er det fuldstændig ligegyldigt hvad jeg eller andre synes - det som det nemlig handler om er om din shop appellerer til de kunder, som du gerne vil have i din forretning! Hvis du har fået din forretning testet i forhold til din målgruppe og den iøvrigt omsætter det den skal, så er det jo en fantastisk flot forretning - og jeg er så bare ikke en del af målgruppen....

Men..

Jeg er desværre overbevist om at dette ikke er tilfældet og at din/jeres forretning er et udtryk for opportunisme - hvilket også er godt. Opportunismen kunne være et billede på at man gerne vil sælge noget, som man selv synes er cool/fedt og at man så strikker en hjemmeside sammen - uden at spekulere særlig meget i design, funktionalitet og kundegrupper og best case, så sælger i nok til at synes det er sjovt og fedt, men worst case, så har i nogle super fede produkter, men rammer ingen målgrupper og brænder inde med et varelager og derved en masse penge - og det synes jeg vil være super synd for dig/jer - da i jo trods alt har udvist et initiativ!

Og tænk lige... hvad forretningen måske kunne indbringe, hvis man havde et super lækkert design der passer til målgruppen og måske bare billeder, som vare tydelige, pæne og.. tja...

hvis jeg var jer ville jeg skynde mig at spørge en designer - altså en rigtig designer - og så få udarbejdet en grafisk profil der matcher de værdier i repræsenterer og den målgruppe i gerne vil i dialog med ?

Kan se at I hører hjemme på Nørrebro og tænker at I måske skulle hive fat i Thomas Ørum fra N*Bronx/Brand Aid, som er både dygtig og kreativ - og han bor lige om hjørnet... Se hans profil på LinkedIn her... dk.linkedin.com/pub/thomas-ørum/2/355/b85

Det koster måske en masse penge, men det vil give jeres site SÅ meget troværdighed...

Sorry de lidt hårde ord, men de er faktisk kærligt ment - der er alt for mange hjemmesider á la jeres og det gør det desværre SÅ meget sværere for alle, som er seriøse og som gerne vil.. og det er jeg overbevist om at I gerne vil... Forresten, kom også lige i tanke om nogle andre dygtige grafikere... fra firmaet http://www.twosides.dk, som også hører hjemme på Nørrebro..

Held og lykke,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:36

Det meste er allerede nævnt, men derfor skader det ikke at få det gentaget :o)

Det ser lidt underligt ud, at der ikke er hoveder på modellerne.

Baggrunden er noget forstyrrende. På min iPad forsvandt den, så det var helt fint, men når jeg ser den på en computer bliver jeg en smule svimmel.

Når man klikker på "info-links" nederst til højre, åbner de alle i nye faneblade. Det bliver lidt voldsomt, når man har klikket på 2 - 3 stykker.

Jeg er måske lidt gammeldags, men jeg kan bedst lide at der er produkter på forsiden af en shop.

Du har ikke fået oversat alt til dansk. Blandt andet lagerantal når man vælger størrelse, og checkout siden.

Så er der spørgsmålet om PayPal, men det er selvfølgelig en afvejning af mange ting. Jeg er ikke tilhænger af det :o)

Jeg er heller ikke så vild med at kategorierne, er blandet sammen med de øvrige menuer i toppen. Det er ikke det store problem lige nu, men når du får flere kategorier, bliver det et problem.

Og så mangler der lidt varer, men det kommer sandsynligvis.

Det blev til en del, og det skal opfattes konstruktivt. Og bortset fra de punkter, og lidt omkring dine knapper der godt kunne friskes lidt op, er det en både pæn og overskuelig shop du har fået bygget.

God fornøjelse med den.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 22:44

Simon Kragh:
- Få nogen produkter frem på forsiden

Enig med Simon i alt hvad han skriver, og mest i ovenstående.

ALTID produkter på forsiden. Vis kunderne de produkter som du VED sælger, og vis dem også et par af de produkter som du gerne vil sælge dem.Giv kunderne et godt tilbud, og guid dem i den retning som du gerne vil have dem.

Sorry, jeg har heller intet positivt at sige om designet, men med lidt tilretning kan designet næsten være ligemeget, så længe du formår at præsentere dine produkter på en lækker og attraktiv måde, og gør det nemt for dine kunder at købe dem.

Dette betyder så også, at du bør skrotte dine produktbilleder, og få taget nogle nye lækre billeder.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)