Hej En af metoderne til at komme højt på søgemaskinerne er at have sit søgeord i domænenavnet. Jeg står nu over for følgende udfordring. Jeg vil gerne ligge højt når der bliver søgt på ordet vagtplanlægning og er i den heldige situation at mit firma ejer domænerne: www.vagtplanlægning.dk og www.ondutyplanner.dk Vi har lagt vores hjemmeside op på www.ondutyplanner.dk og vil efterfølgende gerne have lavet en 301 redirect til fra www.vagtplanlægning.dk til www.ondutyplanner.dk men det er åbenbart ikke muligt. Det skyldes æ'et i www.vagtplanlægning.dk Mit spørgsmål er så: Skal vi blot droppe www.ondutyplanner.dk og istedet satse på www.vagtplanlægning.dk ??. Evt. lave en redirect fra www.vagtplanlægning.dk til www.ondutyplanner.dk eller er der en metode til at få redirect fra www.vagtplanlægning.dk til www.ondutyplanner.dk til at virke alligevel ?? På forhånd tak for hjælpen.
|
Hejsa morten - det er ikke et must at have søgeordet i domænenavnet - du kan sagtens ranke godt på det:)
Dog er det meget mere brugervenligt at have det:)
Det er et kritisk spørgsmål, om hvilken du skal vælge. Men jeg tror ikke at du skal vogte over vagtplanlægning, da de fleste vil prøve at stave det uden æ, og har de ikke IE7 - så kan de ikk åbne siderne, uden et specielt program.