Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

58% bouncerate !! Er det ikke extremt højt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Sexshop Miss Amour har en enkeltsidefrekvens på 58% hvilken i min verden må være alt for høj?

Mener at have læst 30% er en flot bouncerate, hvad kan min alt for høje bouncerate skyldes?

Jeg ved godt min checkud side er virkelig dårlig, så den er ved at blive lavet om. 

Er min shop så dårlig lavet? Er den Ikke-brugervenlig?

Jesper 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 08:16

Hej

Bouncerate er meget forskellig brancherne imellem.

Jeg kender ikke lige den branche din side ligger i
Prøv at kigge lidt på om det kunne have noget at gøre med at dine besøgende kommer fra mobile enheder som tavlecomputere eller smartphones.
Din side skal måske have et mere mobilvenligt design for at få din bounce ned. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 10:22

Hej Jesper,

Som udgangspunkt lyder din bounce rate høj - vores erfaring er ca. 30-40% som du selv nævner. Oftest er det måden som siden er bygget op mest logisk for dine kunder men det kan også som Kristian nævner have noget at gøre med om de kommer fra mobile enheder der kan være med til at trække din bounce rate op.

Med vores erfaring med online markedsføring i branchen kunne vi godt tænke os en dialog med dig - da vi administrere et dansk content netværk der hedder Open AdExchange hvor vi kan annoncere på sites med erotisk indhold såsom EkstraBladet og andre niche sider. Vi er og Google og Microsoft Bing partner og vil derfor også kunne tilbyde målbar annonceringen på disse search sites.

Open AdExchange dækker også annoncering i de største onlinemedier såsom Berlingske Medier, BT, Børsen, EkstraBladet, Jyllandsposten, TV2 m.m. Det er dog ikke alle der tillader erotisk indhold. 

Du er velkommen til at ringe til mig på 4171 6898 - jeg er på kontoret hele dagen.

Rigtig god weekend

// Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:30

Martin Friis Guldborg:
Microsoft Bing partner

Bing er spild af tid!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:31

Martin Friis Guldborg:
vores erfaring er ca. 30-40%

WinkYes Det var flot.

Det er vist svært og praktiserer, i disse surfer tider.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 11:05

seodude:
Bing er spild af tid!

Der kan være forskellige holdninger til Bing Ads - men vi kan ikke komme uden om at de har en markedsandel på ca. 3% i DK og at der udenlukket er nogen der KUN bruger Bing som søgemaskine - konkurrencen er ikke så høj og vores erfaring er at de har samme konverterings rate også nogen gange lidt højere end Google Adwords

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 11:08

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

WinkYes Det var flot.

Det er vist svært og praktiserer, i disse surfer tider.

Hej Ib,

Tak - alt kan ændre sig, det er vi meget opmærksomme på - men bounce raten er ofte kunden udfordring med at arbejde med gøre sitet interessant for at man kigger videre og lader sig inspirerer.

Sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

// Martin 

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:15

Martin Friis Guldborg:

seodude:
Bing er spild af tid!

Der kan være forskellige holdninger til Bing Ads - men vi kan ikke komme uden om at de har en markedsandel på ca. 3% i DK og at der udenlukket er nogen der KUN bruger Bing som søgemaskine - konkurrencen er ikke så høj og vores erfaring er at de har samme konverterings rate også nogen gange lidt højere end Google Adwords. 

Ja, det må man sige der er forskellige holdninger. Utroligt folk gider betale en konsulent for 3%'s søgemaskine - Med mindre det er Bilka, eller folkevogn. Men en lille forretning? Ej. Come on, Martin. Selv du ved bedere.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 11:45

seodude:
Ja, det må man sige der er forskellige holdninger. Utroligt folk gider betale en konsulent for 3%'s søgemaskine - Med mindre det er Bilka, eller folkevogn. Men en lille forretning? Ej. Come on, Martin. Selv du ved bedere.

Bing er som jeg ser det kun en del af en samlet løsning omkring at skabe værdi på søgemaskinerne. Det gælder om at være synlig på de medier som de potentielle kunder er på.

God weekend Smile

//Martin

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)