Hej allesammen!
Jeg kører webshoppen www.dresscode.dk, hvor jeg sælger herretøj til unge fyrer i alderen 16-30 (primært 18-25). Siden har været 'up running' siden starten af juni i år, og jeg har indtil nu haft 3076 besøg på siden. Siden starten har jeg (selvfølgelig) prøvet at optimere salget, men uanset hvad jeg gør, ser det ikke ud til, at der er noget der lykkedes.
Derfor kryber jeg nu til korset og vil se en stor værdi i, de kommentarer og ikke mindst forslag, som I måtte have.
Selv går jeg i tankerne om at få lavet en helt ny webshop med tilhørende administration. - Alle professionelle folk, som ved, hvad der skal til. Derfor: Hvad falder dig først for øje, når du går ind på siden? Kunne opsætningen gøres bedre? Kunne navigeringen optimeres? Er produkterne passende? Er siden hurtig nok? Er der kundevenlige festures nok? Har du haft lignende problem, og hvad gjorde du?
Jeg glæder mig til at læse jeres forslag!
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Rune Simonsen, DressCode |
Jeg syne sikke shoppen fejler noget, der er fint overblik og den er logisk opbygget.
Der er dog forvirrende elementer. Mange af varerne haf før og efter priser, samt en knap der står "tilbud" på, men som ikke linker til eller gør noget som helst. Den forvirrer og får mig til at undres = tabte kunder.
Når jeg er inde på en vare er "køb" knappen svær at finde og virker ikke. Får mig til at undres = tabte kunder. Den begynder at virke når jeg har valgt størrelse. Ikke nødvendigvis logisk at man skal det først. Jeg mener Køb knappen skal være meget større/synlig og virke hver gang. Hvis muligt må du så spørge om størrelse bagefter på næste side. Der kunne også med fordel være "køb" knapper på oversigtslisterne.
Og igen - ud med før og efter priserne. Jeg tror jeg bliver snydt fordi førprisen nok aldrig har været den reelle pris. Især når det er på så mange varer som det er.
3000+ besøg er da meget pænt, hvad er konverteringsraten?
Mvh Jesper