Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en ambitiøs ungarbejder der kan bestille noget?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det vidst mig du skal have fat i :o) 

Spøg til side - jeg sidder i en lidt træls situation på min nuværende arbejdsplads, og jeg vil egentlig rigtig gerne ud og have noget nyt! Jeg bor i struer, men er i holstebro dagligt - så ved ikke om der er nogle derfra der kunne bruge noget? Ellers er jeg yderst villig til at arbejde hjemmefra, og rejse måske 1 gang om mdr til en anden by og komme til møder! Det fede ved at få mit ansat, er at jeg er utrolig nem at lære ting, og jeg ELSKER at lære! Jeg har tons vis af andre ting jeg også vil fortælle - hvis du har noget der kunne være noget for mig :) 

Skriv til mig!

Bedste hilsner 

Mads!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:14

Hello Mads,

I have stated a project to develop online catalogs for small shops in Copenhagen, I back end of the project is based in the Netherlands, I am looking for a partner to work together and the work of this partner is to contact shops and small business in Copenhagen. The the will have a share in the business. Please contact me for Details if you ha interest.

www.følgminetibud,dk busy with responsive for all mobile divices

Vincent

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:11

Andre der ikke har set dette endnu :o)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:08
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:34

Hej Holger B-)

Jeg er rigtig glad for dit svar, og din hjælp! Jeg har været derinde at søge, men problemet med de to jobs er, at jeg i forvejen kommer fra Struer, også at skulle til holstebro hver dag gør det lidt mere besværligt :o) Det kunne jo ske der var en iværksætter i holstebro eller andet der kunne bruge noget hjælp! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)