Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Honorar for revisorer?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2117
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cef

Det har mine gjort. Ekstra MEGA regninger, selvom ALT stemmer ugevis, månedsvis, osv. Derfor: ALDRIG mere revisor.

Johnny

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 16:59

Pythonrap:

Hej Cef

Det har mine gjort. Ekstra MEGA regninger, selvom ALT stemmer ugevis, månedsvis, osv. Derfor: ALDRIG mere revisor.

Johnny

Ja, Johnny, du er en af rigtig mange, som har oplevet denne form fra godkendte revisorer.

Jeg har faktisk et dugfrisk eksempel fra en kunde med et ApS, relativt beskedent omfang, som får et tilbud af et af de revisionsselskaber med et samlet honorar på kr. 13.000 incl. bogføring og årsregnskab med revision. Kunden skifter følgelig.

Slutafregningen ender på kr. 29.000 uden nogen nærmere forklaring end, at det tog lidt længere end forventet. Sagen forligtes med kr. 17.000 uden større sværdslag ligesom kunden forventede, at revisionen blev fravalgt ved godkendelsen af årsregnskabet. Det glemte man også lige i farten....

Nu er kunden skiftet og har fået anmeldt fravalg af revisionen.

Jeg forstår udmærket din stillingtagen, når jeg nu har læst dine øvrige indlæg og erfaringer med revisorer.

Tonny

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:55

Mads Henrichsen:
Du skal nok også se, at uddannelsesniveauet for den gennemsnitlige revisor er højere end den gennemsnitlige håndværker.

Wink Det kommer vel ikke an på uddannelsesniveau, men om nytteværdi for kunden ?

Du har åbenbart aldrig hørt om støvede og værdiløse professorer m.m.

Hvorfor tror du man nu i samfundet begynder at interesserede sig for håndens arbejde, istedet for akademiker snobWink

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2117
Skrevet kl. 13:48

Hej Tonny

Tak for dit indlæg.

Jeg fik et tilbud på kr. 8.000 - 10.000 ved forevisning af materialet, som jeg ville aflevere.

Endte på kr. 34.500,00 uden nogen forklaring. Den blev naturligvis ikke betalt. Kravet blev sendt til advokat til inddrivelse, men da jeg kunne fremsende email med tilbuddet på, så blev sagen afvist.

Mit er lavet i SIGMA og printes ud og bilag afleveres. Så det er opstilling og stikprøver af bilag.

Tonny Skov Pedersen:
Ja, Johnny, du er en af rigtig mange, som har oplevet denne form fra godkendte revisorer.

Det var ikke "kun" godkendte, det var aut. og statsaut.

Jeg har bedre erfaring med en lokal, der "kun" er godkendt. Han giver et råd eller to og har givet informationer om sammenlægning af mit selskab og mit personligt ejede firma.

Johnny

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:30

Ja det er sindssygt dyrt Big Smile

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)