Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betegnelsesforskel - hvor vigtig er det gns. antal md. søgninger?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle seo-eksperter,

Står lidt i et dilemma. Jeg administrerer i øjeblikket en webshop, hvor der bla. bliver solgt skind og pels. Hertil morgen modtog jeg en mail fra en kunde med følgende besked: 

Der står Skind Bukser ???? 

Jeg søger efter Læderbukser !!!!

----

Jeg har derefter tjekket via adwords forskellen mellem de to søge ord "skindbukser" og  "læderbukser", og ser til min overraskelse at læderbukser har mere end 5 gange så mange søgninger. Læderbukser er dog en mindre pæn betegnelse end skind.

Mit spørgsmål går derfor på, om man skal følge googles søgeordsværktøj eller gå efter egen næse? Hvad havde I gjort?

Mvh. Mikkel

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:31

Mikkel Rasmussen:
Mit spørgsmål går derfor på, om man skal følge googles søgeordsværktøj eller gå efter egen næse? Hvad havde I gjort?

Gå efter bundlinjen.

Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:22

ja bundlinien...men ville den ikke optimeres hvis jeg fik flere besøgende ind via organiske søgeord.

hvad havde du gjordt?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:36

Mikkel Rasmussen:

ja bundlinien...men ville den ikke optimeres hvis jeg fik flere besøgende ind via organiske søgeord.

hvad havde du gjordt?

Jeg havde oprettet et ekstra kategori med stort set identiske varer, så jeg kunne målrette til begge ord/fraser, naturligvis med hver sin gode lange tekst som er unik. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)