Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vin klub der gerne vil udvide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vellinge
Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Fra  MNK Konsult Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi er en vin klub, som gerne vil opleve vokseværk.

Vores tanke er, at starte klubben op som firma i løbet af næste år, men vi har behov for gode råd, til at udvide gruppen af mennesker.

Ganske enkelt, at få spredt vores budskab om vores gode vin klub.

Vi har allerede fået gode samarbejdspartnere som leverandører, men mangler altså flere tilmeldte får, at det bliver rigtigt sjovt.

Vi har forsøgt med vores hjemmeside www.vinmails.dk , men kommer ikke bredt nok ud.

Vi har også hængt tilmelde sedler op på et par virksomheder.

Nu er vi ved at løbe tør for ideer.

Nogen forslag?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er medlem af flere vinklubber, og tager typisk til vinsmagninger et par gange i måneden, så jeg kender da lidt til vin og vininteresse. Bor også kun 15 minutter fra vinmarker :-)

Når jeg ser på jeres website, er jeg meget i tvivl om hvad klubben præcis giver mig. Jo, jeg får en mail. Jeg har mulighed for at købe eller lade være. Men hvilke type vine er det, hvor ligger prisniveauet, hvor kan jeg hente (adresser), hvad koster fragt, får jeg rabat, kan jeg komme til arrangementer?

Teksten er meget generel, jeg savner noget mere konkret. Og så synes også at der mangler en firmaadresse og flere kontaktinformationer end bare en kontaktformular.

Jeg synes at det er lidt for "hemmeligt". Som om man først får informationer når man HAR tilmeldt sig. Det ville afholde mig fra at tilmelde mig.

Mvh Carsten

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit første indtryk af hjemmesiden er ikke særlig godt. Den virker meget rodet. Kigger man især på siden "Om os" så synes jeg indholdet er kastet ind på en underlig måde.

Jeres tilmeldings formular er meget offensiv, idet den fylder 1/3 af forsiden, hvilket for mig giver et ret dårligt indtryk.

Hvorfor skal I have så mange informationer til en mail formular? Er det ikke nok med en e-mail og evt. navn? Jeg ville personligt selv springe fra, hvis jeg skulle skrive så mange informationer blot for at tilmelde mig et nyhedsbrev.

Jeg synes ikke, at i med hjemmesiden præsenterer nyhedsbrevet særlig godt. Jeg føler ikke rigtig, at jeg ved hvad det er, i forsøger at få mig til at tilmelde mig til. Det kunne være smart med nogle gode indlæg i form af en blog f.eks., hvor der stod nogle gode artikler om vin og evt. nogle af tilbudene, så man ligesom får en fornemmelse af, hvad det er man kan forvente af nyhedsbrevet.

Jeg synes også, at der mangler nogle informationer hist og her. F.eks. på Jeres "Vinkælder" side har i skrevet navnet på en rødvin og hvidvin og ved siden af mulighed for at bestille de forskellige. Her får jeg kun navnet, men ingen beskrivelse af hvilken vin det er. Her tror jeg, at I sorterer rigtig mange fra, som ikke lige ved, hvilke vine der er tale om.

I supplement til "Vinkælder" siden så kan jeg ikke forstå, at der bare er et felt der hedder "Vine", og man så selv skal skrive navnene ind. Da der kun er 2 slags vine, bør man altså kunne vælge mellem de 2, og så et simpelt felt hvor man kan skrive tal, det ville gøre det langt hurtigere og nemmere.

Fra Vellinge
Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Fra  MNK Konsult Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Undskyld det sene sene svar.

Jeg ville bare skrive tak, for dit rigtige gode input.

Vi har taget noget af dine forslag til dig nu, og vil også forsøge, at gøre siden mere konkret, så man ikke er i tvivl om, hvad vi gør og står for.

Igen tak for godt input.

Mvh Michael

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Af ren nysgerrighed. Hvordan går det så med projektet? 

Jeg kan se at det er en gammel tråd dog. Jeg har selv haft mange år i vinbranchen og har haft lyst til at starte eget op. Jeg indså bare det var en stor mundfuld, derfor er jeg nysgerrig for at høre mere om jeres udvikling. 

Jeg arbejder selv lidt indenfor vin nu, men det er bag disken :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)