Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google "Views" 360 billede af vrksomhede, men med et problem..Google siger adressen ikke er "public"

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der kan hjælpe?

Google er fed, pga. de mange fede tjenester, men "kommunikationen" tjenesterne imellem, er ikke altid lige god..

Jeg har lavet: https://www.google.com/maps/views/view/103221246660294550745/95739a7d66c5c52/HTFVkKLjxAQAAAQJOBzPOw?gl=us&heading=527&pitch=75&fovy=75

Som viser vores butikslokale, i et 360 billede, hvilket er meget cool (Dette er dog blot en test, for at se om jeg kan få det tilknyttet google maps).

Men jeg får en fejl, der står, "vises ikke på google maps" fordi stedet ikke er offentligt.

(Hvilket jeg er ret sikker på det er, da jeg ikke må ryge indenfor, da kunder bare kan gå ind af døren, når vi har åbent) ;) Så Dansk rygelovgivning, siger at min butik er et offentlig sted, så burde jeg vel selv kunne rette det, jeg har også forsøgt at google et resultat frem, jeg formoder det er min "google places konti" for virksomheden, der skal være offentlig, men kan ikke finde den indstilling..

Skulle der være en Google maps ekspert der vil hjælpe, bliver jeg meget glad:)

Vh Daniel

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)