Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kræmmermarkedet - leverandører, restpartier og krav ang. kræmmermarkedet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle Aminoer!

En kammerat og jeg har snakket om en idé indenfor kræmmermarkedet. Vi er studerende, men har pengene til idéen. Vi tænker stærkt på at springe ud i det, det er dog mere et studiejob end et livsprojekt.

Idéen er at vi starter op med salg af primært tøj og andet diverse som fx smykker, osv. Men det vi så gør er at vi har et lager og en varevogn, hvor vi så kører ud til kræmmermarkeder i weekenderne og sætter en stand op (pavillion, borde), og så sælger vi vores varer.

Hvordan ville i mene, et fornuftigt budget skulle se ud, til at starte småt op, og her tænker jeg indkøb af varer (mange varer) transport, priser for deltagelse, leverandører, mm. ville være.

Har I evt. nogle gode forslag?

Og hvordan det ser det ud mht. lovgivning, krav, regler, CVR-nummer?

Håber I vil hjælpe og byde lidt ind med nogle gode idéer!

Har I meget eller noget specielt at sige, kan i skrive en PM.

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Som Mickey skriver så er det fantastik at være på kræmmermarked, det er en helt andet atmosfære og man har en helt andet tilgang til kunderne.

Hvis det skal lykkes for jer at få et salg, skal i have en vare som kun i har, ellers er det ret svært at sælge tøj på markederne,  der er så mange andre  kræmmer der har gode forbindelser, som gør at de altid er et par skridt foran de ny "Kræmmer" med priserne.

Så vidt jeg ved så skal man ikke have CVR hvis man ikke sælger  over 50.000 på kræmmer marked, men hæng mig ikke på det :-)

Sæsonen for markederne er over om et par uger, de ind døres markeder er ikke så indbringe som de uden døres.

Mvh Mimusa

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)