Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dør- og telefonsælgere. Hvordan undgår man dem?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er mange måde at løse problemet.

Glem alt om ikke at tage telefonen bare fordi det er hemmeligt nummer.

Hvis det endelig er en telefonsælger er der tre måder at håndtere det på.

1) http://vibrugerikke.dk/  genial måde at slippe af med dem på, som også er sjov.

2) Angreb er det bedste forsvar, så prøv at sælge telefonsælgeren noget og når han/hun så ikke vil købe dine varer vil du selvfølgelig heller ikke købe hans/hendes.

3) "Hej jeg ringer fra bla bla bla og har en godt tilbud til dig" Smid røret på.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:56

Patrick Kronholm:

Der er mange måde at løse problemet.

Glem alt om ikke at tage telefonen bare fordi det er hemmeligt nummer.

Hvis det endelig er en telefonsælger er der tre måder at håndtere det på.

1) http://vibrugerikke.dk/  genial måde at slippe af med dem på, som også er sjov.

2) Angreb er det bedste forsvar, så prøv at sælge telefonsælgeren noget og når han/hun så ikke vil købe dine varer vil du selvfølgelig heller ikke købe hans/hendes.

3) "Hej jeg ringer fra bla bla bla og har en godt tilbud til dig" Smid røret på.

Jeg forstår ikke det kan være så svært at sige PÆNT nej tak - det tager max. 15 sec.?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:23

Hvorfor er der en barnlig opførsel vdr andre virksomheders salg?

Hvor lang tid er det lige det tager at sige nej tak, såframt tilbudet ikke har nogen interresse...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47211
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt som Jesper og Michael - hvad bilder alle de højrøvede sig ind der mener deres tid er for kostbar til at behandle sælgere pænt - sig ind?

Herregud - tænk hvis det var jer selv - eller hvis det hjælper på forståelsen, jeres sambo eller barn, som var ansat til at skulle ringe rundt og sælge et eller andet? Det er da generelt helt ærlige mennesker der laver et stykke arbejde for føden frem for offentlig forsørgelse, og man kan da aldrig være andet bekendt, end at give dem et feedback - et kort nej måske - men sørge for, at de kan sidde med bare et lille smil på ansigtet efter opringningen

hvor svært kan det være at fatte, at selv sælgere der ringer via telefonen er bygget ind i helt almindelige mennesker af kød og blod??

Jeg har haft masser af firmatyper - og både som chef og privat blevet ringet op om aviser, amnesty og hvad ved jeg, men det er da ikke noget der nogen sinde har taget en væsentlig del af min tid?

Ja  jeg erkender, jeg bliver sur hver gang jeg hører nogen lave grin med andre menneskers arbejde, uanset det er skrældemænd, telefonsælgere eller direktører

vh

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 18:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har prøvet jeres taktik med at sige nej tak, men det er som om telefonsælgere ikke tager et nej for et nej og så bare kommer med nye ting de kan sælge eller bedre tilbud :D

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:47
Ville du have en sælger ansat der tog det første nej som defenitivt?

Og mange sælgere for besked på at de skal blive ved selvom personen siger nej, der handler det om at vide om personen virkelig mener nej, eller om det bare er noget han siger..
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54

Faktisk kan tlf sælgeren jo også- af og til - komme med et supergodt tilbud til dig.

Og det er derfor han ringer..

Tænk over den, næste gang du blir ringet op

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)