Hej Aminoer og iværksættter-venner!
Det går rigtig godt for min lille beskæftigelse, Bograd Design.
Dog har jeg fået lidt ekstra plads i min ellers fyldte kalender, hvilket nu kan komme dig og din web-biks til gode, med dette knaldgode tilbud!
Tilbuddet består af nederstående guf:
- En unikt designet hjemmeside - Forside + 3-4 undersider alt efter dit behov :o) - Opsætning og integration med Wordpress - Flot logo - Bannere til din hjemmeside - Facebook design - Basal On-Page SEO
Prisen vil være 4.149 + moms.
Processen:
1. Du takker ”Ja tak min fine ven” til tilbuddet. 2. Vi snakker om dine ønsker og behov, så jeg kan designe en side der passer perfekt til dig. 3. Jeg går i gang med designet, og sender dig designet. 4. Vi laver smårrettelser, og sørger for designet er lige det du vil have. Når du genkender går vi til næste step: 5. Designet er godkendt, og skal nu sættes op i Wordpress. 6. Du har fået en mega fed hjemmeside
Referencer: Martin Thorborg, Hungry.dk, Casper Blom, Partner-ads, Ebbe Ankerstjerne fra Onlinefabrikken og USBshoppen
Lyder dette interessant så smid en mail på hej@bograddesign.dk eller en besked her på Amino. Jeg tager kun et par stykker ind, så vent ikke for længe ;-) Du kan se mit arbejde på www.bograddesign.dk. Ha' en super dag! |
Jeg synes, det er rigtig dårlig stil at lave et sådan indlæg i tråden. Det må vel være op til brugerne selv at vurdere kvaliteten.
Mvh. Linda