1: Jeg mener, at man skal køre en officiel facebook-kampagne for at kunne se alle der deler... Kan I be- eller afkræfte dette?
Pas - er ikke nok inde i Facebooks kampagne univers.
Helle V. Søbye:
2: Vil I anbefale, at jeg får interesserede deltager til at foretage en handling på min webshop (eks. sende en chatbesked for at deltage) eller er der andet der er mere effektivt. Baggrunden er, at jeg har en tanke omkring, om man synes det er for besværligt...
Hvis du kan, så ja. Se evt. hvordan Maj Wismann fik 240 kommentarer og et utal af delinger på et blogindlæg. Vel og mærket på bare tre dage:
Ja, det er selvfølgelig en super fin præmie med weekend-ophold, men jeg er i den heldige situation, at jeg uden investeringer har mulighed for at lave wallstickers næsten til kostpris, så jeg kan bare sætte nogle flere på højkant, og jeg er rimelig overbevist om, at wallstickers har interesse for både min målgruppe, men også min PRE-målgruppe og deres omgangskreds.
Der hvor jeg vurderer den største gevinst med mindst indsats, er ved at gøre krav på ens Google+ Local side, men det kræver at du er lokal virksomhed og ikke webshop.
Det er vi helt enige om.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.