Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sponsorere et produkt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg har brug for en som kan sponsorere et produkt til mig jeg har en blog hor jeg anmelder en masse forskellige produkter min blog har 250 besøgere om dagen. 

www.bloglikebloggers.webs.com

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:22

Igår havde din blog 104 views, og idag har du 250 besøg om dagen - Hvordan hænger det sammen ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 20:23

Nej vent jeg mente 250 views ialt. Det må du undskylde men jeg har ialt 282 views

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilken værdi kan du bringe et firma, ved at sponsorere deres produkter? Det eneste indlæg du har, er et meget sparet indlæg om en tastatur. Jeg ved godt det kan være lidt kringlet at anmelde noget folk bruger i dagligdagen, men "Det er et Smukt Tastatur" sælger desværre ingenting.

Det samme med dit lille view plugin, det kan ikke bruges til så meget. Den går op ved hver sidevisning uden undtagelse - også hver gang du selv kigger på en side, eller opdatere én (F5).

Jeg vil anbefale dig at skrive noget mere indhold, få fyldt siden ud (eventuelt købt dit eget domæne så du har lidt mere værdi at kunne byde), og så, når du har noget mere trafik - allerhelst god trafik fra Google kan du prøve igen. Så er dine chancer nok bedre. :)

Men, held og lykke med det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:20

det med at egne kliks eller updates registreres som klik kan vel undgås. Jeg kan i alle fald - og har - slået "Registrer IKKE egene clicks" til for min blog
Venlig hilsen

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:11

Cookie - John Hannover:
det med at egne kliks eller updates registreres som klik kan vel undgås. Jeg kan i alle fald - og har - slået "Registrer IKKE egene clicks" til for min blog
Venlig hilsen

Jeg ved faktisk ikke om det er muligt i Webs, har aldrig forsøgt det. Men det giver bare et lettere misvisende billede med sådan en tæller, da man sagtens kan få skabt en "populær" side på 5-10 minutter med et par venner der spammer F5.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)