Ahaa. Se, det ville jo være godt at vide til at begynde med
Ud fra det du har vist, er det du er interesseret i at vide ikke i virkeligheden eksempler på produkter, der i høj grad er kundetilpassede ud fra de enkelte brugeres indput?
For her har jeg et godt eksempel, men vil ikke komme nærmere ind på det uden opfordring for ikke at blive beskyldt for at spamme
Dette område synes jeg i meget høj grad har en fremtid på Internettet.
Venlig hilsen, Christian
Go ahead, ellers kan du jo sende det til mig privat :)
Synes faktisk at 10socks ser meget sjov ud, ret nytænkende. Men der skal nok sælges en hel del sokker, før det er rigtig sjovt. Selvfølgelig fedt hvis det er en succes.
Men... Der skal altså sælges over 100 æsker sokker á 495 kr. for at runde 50000 kr. i omsætning for en måned. Det er en god del. Og så skal der betales til leverandøren, for sitet, fragtemballage, porto, skat, moms etc. -- Måske værd at overveje, før du læner dig op af idéen.
Synes faktisk at 10socks ser meget sjov ud, ret nytænkende. Men der skal nok sælges en hel del sokker, før det er rigtig sjovt. Selvfølgelig fedt hvis det er en succes.
Men... Der skal altså sælges over 100 æsker sokker á 495 kr. for at runde 50000 kr. i omsætning for en måned. Det er en god del. Og så skal der betales til leverandøren, for sitet, fragtemballage, porto, skat, moms etc. -- Måske værd at overveje, før du læner dig op af idéen.
Det er min kommentar :)
Mvh Rasmus
ja det har du ret i... men et eller andet må de gøre rigtigt, for jeg kan se at de startede i 2001, og kører da stadig... Men det ser også ud til at de sælger udenlands måske...
men det er altså nogle pænt dyre sokker, jeg ville nok aldrig blive kunde :) !!