Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshops med kun ét produkt...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er på udkik efter webshops som kun sælger et produkt, lidt a lá 10socks.com, har I stødt på andre gode eksempler?

MVH Morten Storgaard 

Morten Storgaard

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:25
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:19

Hej Morten

For øjeblikket her jeg kun eet produkt man kan købe på Effektiv Markedsføring, nemlig Søgeoptimeringsrapporten.

Men jeg kan ikke lige se, hvor du vil hen med dit spørgsmål?

Venlig hilsen,
Christian

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 13:30

Tak for jeres svar :)

Da jeg så 10socks side, synes jeg det var et interessant koncept at have en webshop med kun et produkt, og tænkte om der mon var andre lignende sider/shops, så det var der jeg ville hen...

Morten Storgaard

Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:55

Jeg tænker - er det her en ren reklametråd? Først for 10socks og derefter for optimeringsrapporten?

Det ser lidt sådan ud...

/Rasmus

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:17

investordk:

Jeg tænker - er det her en ren reklametråd? Først for 10socks og derefter for optimeringsrapporten?

Det ser lidt sådan ud...

Der stilles et reelt spørgsmål og gives et reelt svar - hvori består reklamen? Det er desuden ikke sidste gang du kommer til at se noget, der ligner reklame her på Amino - reklame er nemlig yderst velkomment, i de rette kategorier.  

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:01

Hej Investor.

Jeg synes, at det er et relevant spørgsmål du stiller og kan sige, at jeg faktisk har tænkt mig meget om, inden jeg svarede på spørgsmålet.

Jeg så spørgsmålet for flere dage siden, men har undladt at svare på det indtil nu, netop for ikke at være "for langt fremme i skoene".

Hæh.... det ser ud til at du har ret, Investor. 10socks.com ER dansk ejet. Det er jo et lidt sjovt sammentræf må jeg indrømme.

Det fungerer meget bedre her på Amino at man melder klart ud - så kan folk forholde sig til det man skriver i stedet for et spørgsmål, som måske ikke rigtig leder nogen steder hen Wink

Jeg beklager at være gået med på den, Investor.

Venlig hilsen, Christian

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 16:31

Jeg har ingen som helst tilknytning til 10socks... havde bare set det og synes det var sjovt.

De inspirerede mig til at tænke lidt videre over det, og fik mig til at overveje at starte noget selv. Jeg overvejede at lave en webshop som sælger sokker med folks eget navn under, men fandt ud af at broderings-processen er for dyr :(

det koster ca 70.000 for en maskine som kan brodere navn under sokker (kompliceret da "armen" på maskinen skal være lille for at komme ind i sokken).

Se mit første udkast til shoppen her, det er kun et billede:

www.mariamorten.com/ps

derfor tænkte jeg der måske var andre interesante webshops som kun sælger et produkt. Det er jo interessant for en studerende som mig som ikke har 500.000 kr at starte op med :)

Nå, nu hvor jeg fohåbentlig er blåstemplet, haha --> tilbage til mit spørgsmål...

nogen der kender nogle interessante webshops med kun et produkt? 

Morten Storgaard

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:42

Ahaa. Se, det ville jo være godt at vide til at begynde med Smile

Ud fra det du har vist, er det du er interesseret i at vide ikke i virkeligheden eksempler på produkter, der i høj grad er kundetilpassede ud fra de enkelte brugeres indput?

For her har jeg et godt eksempel, men vil ikke komme nærmere ind på det uden opfordring for ikke at blive beskyldt for at spamme Wink

Dette område synes jeg i meget høj grad har en fremtid på Internettet.

Venlig hilsen, Christian

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 17:28

Hvis du har lyst at dele, så go ahead, ellers kan du jo sende det til mig privat :) 

Morten Storgaard

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)