Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra 80.000 om måneden til "kontanthjælp" - og hvad så?

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet mindre end et fantastisk indlæg! Det er iværksætterånd, hurra :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej jjenkov

Mange tak for en super inspirerende historie! Hvilken livsvisdom du har fået (på den hårde måde)!!

Jeg deler den på Facebook ;-)

Og send mig lige en privat besked, jeg gi'r s.. stor frokost næste gang du er i DK

mvh

Gert Rune

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold op hor inspirerende! og hvor giver det bare SÅ meget mere lyst til at tage sig selv i nakken når man møder lidt modgang, som man gør i et nystartet firma, der er ikke noget der hedder at give op! :D

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Skovdallund
Tilmeldt 8. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Super skarpt og godt indlæg! Jeg stemmer for en pris! 

Lykkeligst må være den, der med succesfuld intelligens fører noget værdifuldt ud i livet og rejser sig hurtigst muligt op når man falder.  

God modspil i medvind, modstand og medspil eller modvind i medstand til alle! 

Smile

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jjenkov:
- Jeg giver aldrig op. Så længe jeg ikke er død, har jeg muligheder for at forbedre min situation. Livet er ikke let, og det skal det heller ikke være. Modgang komme og går for os alle. Og hvad så? Who f...g cares !

You Rock!

en lang esoterisk, filosofisk reflektion kunne meget meget nemt tage sit udspring her.

Er ret overbevist om jeg lige har fundet spiren til en tale jeg skal holde 17. September Smile

Så livsbekræftende at opleve denne unikke sjældne styrke.

- Har forøvrigt også tilladt mig at dele den på facebook.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super velskrevet :-)

Gid jeg kunne stille dig op foran mine kursister her på jobcentret, så de kunne blive motiveret fra en udestående.

Du har VIRKELIG fat i essensen af manges problem, at de netop ser sig som tabere, istedet for vindere, som bare er ude i lidt modvind :-)

 

Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt godt indlæg.

"Vinder" og "Taber" er desværre nogle værdiladede ord, måske kunne man opfinde nogle nye betegnelser for mennesketyper.

Men det er meget nemt at teste hvem man er.

Tag bare en bådrundtur på Silkeborg eller Skanderborg søerne, når man sidder der med leverpostejmadderne og sejler forbi den ene 10 millions villa efter den anden, lige ned til søen. Deres 4 børn leger imens modelkonen soler sig. Faren slår græs med en kæmpe plænetraktor. Han har shorts på i dag for han har fri efter en spændende arbejdsuge. Ser lige snuden af en Porche (konens) og en Audi A8 (mandens) titte frem bag huset.

Efter sådan et syn er nogle nok misundelige, andre er sure, heldigvis tror jeg dog nok de fleste er ret ligeglade.

Hilsen

Lars

 

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Skønt indlæg - godt du kæmper! Med den holdning skal du nok klare dig.

Ønsker dig alt godt.

//
Heidi

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk indlæg. Mere inspirerende bliver det ikke! Mens mange andre ville have givet op, så har du valgt at kæmpe videre og gå hele vejen for at få succes.

Stor respekt herfra og alt muligt held og lykke med det!

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra København (*)
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars,

Man kunne evt. bruger ordet "fighter" og "quitter" i stedet for "winner" og "loser". For det første signalerer det måske mere præcist hvad der egentligt er forskellen på de to typer. I min optik, og i mange selvstændiges optik, er man ikke en taber bare fordi man ikke er rig. Man er en taber hvis man giver op. Og så er ordet "quitter" måske mere præcist, fordi det ikke indeholder noget signal om penge og status, men kun om handling. Det samme gør sig gældende med "fighter" vs "winner". En "winner" er i nogles optik en som er rig, mens i andres optik er det en som ikke giver op. Derfor er ordet "fighter" måske mere sigende om hvilke handlinger som udgør forskellen.

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)