Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemme"job"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg sad og funderede over, mon der var en virksomhed der kunne tænke sig lidt hjælp?

Jeg tænker, noget jeg kunne sidde og lave herhjemme over computeren i min fritid?

Så hvis du har et eller andet du kan tilbyde, er jeg fresh, jeg behøver ikke løn, måske løn efter fortjeneste :)??

Lidt om mig selv:

Mads

21 år

Nørresundby

Under uddannelse

Jeg har ikke nogen form for erfaring inden for salg, men har tænkt på at starte mit eget en dag, jeg mangler bare, at finde ud af HVAD :)

Men jeg er fresh på diverse udfordringer, selv om det er noget jeg aldrig har beskæftiget mig med før.

Har du bare et eller andet så skriv her, eller til min mail Madsmortensen92@gmail.com

VH

// Mads

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:39

Kan du programmere? C# eller objectiv C ?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:22

Desværre, kender ikke lige til det, er det noget man kan lære? Eller er det mere kompliceret som så :)?

VH

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 14:09

Mads:

Mads

21 år

Nørresundby

Under uddannelse

Jeg har ikke nogen form for erfaring inden for salg, men har tænkt på at starte mit eget en dag, jeg mangler bare, at finde ud af HVAD :)

Måske du kunne skrive lidt mere om dine kompetencer, artikler, tal, matematik eller lign. så er det måske nemmere for folk at matche dig med et eller andet. Prisen kan man jo ikke brokke sige over :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)