Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat og regnskab - Ny iværksætter men gammel i gårde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er sikkert nogle som her i dag har bemærket navnet Skattekonsulenterne.dk dukke op i trådene om skat m.v. Det er der selvfølgelig en grund til.
 
Med en baggrund som uddannet skatterevisor og 10 års erfaring fra den offentlige skatteadministration + 12 år som skatterådgiver i nogle af landets største statsautoriserede revisionsfirmaer, mener jeg således at jeg har noget at tilbyde, men det vil vise sig.
 
På et tidspunkt i ens liv finder man ud af at der skal ske noget nyt og at man vil prøve kræfter med noget andet. Dette har for mit vedkommende resulteret i at jeg har sagt mit faste job, som skatterådgiver i HLB Mortensen & Beierholm, op med henblik på at etablere selvstændig rådgivningsvirksomhed.
 
I skrivende stund har jeg indgået et samarbejde med en række mindre revisionsfirmaer fortrinsvis i Nordsjælland og København om rådgivning, information, førelse af skattesager, afholdelse af kurser m.v. men der er plads til andre nye opgaver.
 
Mine eneste arbejdssredskaber vil være mig selv, min bil, og min bærbare computer, idet arbejdet fortrinsvis vil foregå ude hos kunderne. Det betyder også at jeg kan holde en forholdsvis lav timepris, da jeg ikke har omkostninger til lokaler m.v.
 
Jeg forventer at hjemmesiden www.SKATTEKONSULENTERNE.dk går i luften ultimo januar. Udover de ydelser som vi selv udbyder vil man her kunne læse om nye tiltag og afgørelser på skatteområdet + andre emner som kan være relevante.  
 
her vil man løbende kunne læse om Skat 
 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

 
Vil lige byde dig ordenligt velkommen her på Amino, og nu takke for den hjælp du har givet mig indtil nu.
 
Jeg har lige et spørgsmål.
 
Tager du kunder ind fra hele landet?
 
Jeg planlægger forretning i Nordjylland men bor på Sydsjælland.

Venligst

René Buch

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo tak skal du da have  - I dag kan meget klares på mail m.v. og jeg er også af og til i den anden del af landet så jeg har ikke noget problem med at tage opgaver ind landsdækkende. Jeg er så selv fra Nordsjælland.
 
Til almindelig orientering kan jeg sige at det ikke er en decideret revisionsvirksomhed der er tale om, men mere rådgivning og skatteorienteret, herunder rådgivning til dem der laver regnskaberne og bogføringen.  Ikke at jeg ikke kan men egentlig bogføring m.v. kan de lave betydeligt mere effektivt end jeg kan.  Jeg vil dog have enkelte mindre personlige virksomheder. Det skal ses i lyset af at jeg godt vil have noget at fylde op med til de døde perioder der kommer ind imellem, og at noget er så småt at det ikke vil kunne svare sig at to personer uafhængigt af hinanden skal sætte sig ind i det.     

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)