Hej, jeg har prøvet at lure lidt freeway's måde at betale på, som de har på arto. Hvor man som oprettet bruger skal sende en besked til **** og skrive ARTO og så nogle tal så får man så en kode som man skal sætte ind for at blive udvidet profil eller noget.
Jeg skal selv bruge det?. Nogen der ved hvad det koster. fordi jeg har ikke kun en ting man skal kunne købe. jeg har 1 12 24 mdr på 6 forskellige produkter, og en hvor man kan vælge at købe alle samlet.
Nogen der har erfaring med firma'er der klarer det? eller noget?.. Det er ikke lige idag imorgen eller denne her måned jeg skal bruge det. Jeg skriver bare for at tjekke mulighederne i forskellige firma'er.. =)
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Da jeg lavede et lignende system i sin tid, cirka 4-5 år siden kostede det 5.000 for at komme igang, en kende programmring samt 33% af omsætningen pr. overtakseret sms til dem.
Tror umiddelbart ikke det er blevet bedre vilkårmæssigt siden da :-)
Programmeringen kan jeg selv lave, det er mere det der 33% af omsætnigen jeg er interesseret i . <- men er det ikke meget? endvidere, leder jeg efter lidt flere historier.
Tak for tilbagevendelsen.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau