Hej Amino'er, Jeg er forholdsvis ny her og jeg beklager, hvis dette indlæg bliver skrevet i en forkert debat kategori. Ikke desto mindre er mit navn Jacob Møller, og som overskriften antyder er jeg 24 år og har netop afsluttet en MSc. International Business ved Aarhus School of Business and Social Sciences. Som så mange andre i min situation, står jeg nu og vil gerne udfordres på, det mere praktiske plan og skabe noget erfaring. I mit afsluttende speciale, har jeg skrevet omkring virksomheders brug af social network i Uganda. Derfor har jeg indenfor dette område, en bred teoretisk viden samt erfaring fra den Ugandiske kontekst, og har desuden et godt kendskab til Uganda. Af andre spidskompetencer vil jeg nævne; Forretningsudvikling, Entreprenøriel forståelse og Analyse. I 2012 deltog jeg i en konceptudviklings konkurrece, hvor jeg endte i top 8 ud af 198 koncepter, hvorfor jeg mener, jeg besidder fine egenskaber indenfor disse områder.
Uden at udpensle alt for meget, håber jeg ovenstående har vagt lidt interesse. I så fald kan jeg kontaktes herinde eller på mail: foeste@gmail.com M v h Jacob |
Er der slet ingen, der kunne være interesseret i noget ny og frisk arbejdskraft? :) Smilende og med 'gå-på-mod'.