Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento til nybegynder?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har set mig lun på Magento, da de har nogle super fede designs, så vidt jeg kan se. Men jeg vil lige høre hvad I har af erfaringer, da jeg aldrig har prøvet at starte webshop før. Er det en god løsning til en nybegynder, og skal jeg være opmærksom på noget specielt?

mvh.

Pelle Fjellerup Hansen

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 18:22

For en nybegynder, så kan Magento godt virke lidt uoverskueligt i starten. Men et par timer hvor du leger lidt med det, så er det intet problem. Funktionsmæssigt, så kan det stortset det samme som alle de andre.

Jeg er selv rigtig glad for Magento, og den har alle de funktioner jeg skal bruge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04

Du skal nok forvente at få behov for hjælp til nogle ting i forbindelse med konfigurationen af Magento, men de daglige funktioner kan du hurtigt lære.

Der findes iøvrigt mange magento tutorials på youtube og andre steder på nettet.

---

Hvis det har interesse kan jeg tilbyde dig et webhotel til 99 kr. / måned, hvor min support også dækker din magento-installation.

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:03

Hej Pelle
Jeg er i samme situation som dig og havde også tænkt at bruge Magento.
Hvordan er det gået ? - Hvad er dine erfaringer ??
Tak
/Peter 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:23

Tak for svarene!

Jeg vil lege lidt med magento og se på nogle youtube-video'er, det virker som den bedste måde at lære systemet at kende.

@Peter: Jeg har sendt en privatbesked til dig :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)