Jeg er ikke stødt på mange andre sider hvor der er så meget viden at hente som på Amino og derfor synes det er oplagt at spørge her !
Jeg har et par års (gode) erfaringer med Scannet/Scancommerce webshops og min nethandel har rundet 1 mio i årlig omsætning allerede efter 1½ år, hvilket jeg er godt tilfreds med. Nu har jeg besluttet, at jeg sideløbende vil igang med en større portal om noget helt andet. Når jeg kommer igang vil jeg helst ikke rende ind i begrænsninger i f.h.t. features på portalen i takt med at den udvikler sig og nogle af de ting jeg tror jeg får brug for med det samme er: styring af større grupper med logind (både redaktører og brugere), forum, regionsopdelte arrangementskalendre, annoncerings-muligheder, webshop, nyhedsbreve. Jeg får sikkert brug for mange andre funktioner og kender ikke så meget til teknikken bag, men jeg vil også gerne have input til hvilke funktioner man kan få brug i større videns-portaler inkl. shopløsning. Jeg kan ikke selv programmere og derfor skal løsningen samtidig være rimelig let at gå til samtidig med, at omkostningerne til websitet helst skal holdes under 100 tkr pr. år.
Relation House vil vil gerne vide mere om dit projet. Vi kan hjælpe dig med at udvikle en kravsspecifikation og samtidig give dig et tilbud på at få løst opgaven via vores partnere i lavtlønsområder rundt omkring i verden.
Tak for de 4-5 tilbud om møder vedr. skræddersyede løsninger.
Det var nu ikke lige det jeg primært var interesseret i, men derimod anbefalinger mellem forskellige standardløsninger. Min forespørgsel må have været for lang og snørklet siden der ikke er kommet input.
Jeg går nok videre med Dandomain og deres forskellige løsninger - da de har mange gode tillægsfunktioner.
Du skrev at du ikke ville "rende ind i begrænsninger i forhold til features".Vores erfaring er, at det netop er det der er ulempen ved standardløsninger.
Der er masser af fordele ved standardløsninger også. De er billige og hurtige at komme igang med. Derfor kan de være en god start.
Vi leverer oftest skræddersyede løsninger til kunder som er begyndt at mærke at "trøjen strammer lidt".