Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til analyse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er nået der til hvor jeg gerne vil finde ud af om der er marked for det jeg vil starte.

Ideen er at jeg vil sælge vare på nettet som man ikke bare lige sender med posten (Kan ikke nævne her inde det jeg vil sælge), men vil gerne yde den service at kunden vil få muligheden for at se det i deres hjem, så de bliver sikker på at det passer til dem og deres stil inden de køber.

Derfor vil jeg vide: Jeg ved at der er mange der handler på nettet, men vil gerne vide hvor mange der egentlig vil se varen i deres hjem først inden de beslutter sig??

Håber der er nogen der kan hjælpe med at udarbejde en analyse. Betaler jo selvfølge en rimelig pris :-)

På forhånd tak

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:54

En analyse? En brugerundersøgelse? Hvilke afgrænsninger?

Hvad forventer du helt konkret af den person, som du ønsker skal udarbejde din analyse.. 

Fra Odense
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:03

Ved ikke om jeg forstår hvad du mener Jacob..

Som sagt så kan jeg finde undersøgelser viser at folk handler mere og mere igennem nettet. Jeg kunne bare tænke mig at vide hvad folk vil syntes om at se deres vare præsenteret i deres i hjem.

Da mit marked i første omgang er på Fyn er det der jeg vil have lavet en analyse/undersøgelse.

Jeg forventer ikke så meget, bare at jeg får nogen konkrete svar da det er en vigtig ting i mit koncept.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)