Haløj Aminoer Jeg overvejer og åbne en fysisk butik. Jeg har i dag en webshop som sælger foder til akvariefisk og krybdyr samt artikler til disse. Jeg har virkelig fået hjertet med i det og har rigtig mange glade kunder. Samt jeg laver noget engros salg til Norge og Sverige og det er en rigtig god forretning. Jeg overvejer dog og lave en form for forretning/afhentnings sted. Nu har jeg det hele hjemme fra min private adresse. Men overvejer og leje et lokale og lave nogen faste åbningstider Jeg har fundet et lokale. På 120m2 som passer rigtig godt til min forretnings form, Det er i sønderborg kommune. Jeg har snakket med udlejer som har haft udlejnings virksomhed i 35 år. Og han siger jeg godt må ha kunder der men han skriver sådan her: Citat udlejer: Der er ikke noget i vejen for at der må komme kunder til lejemålene, men hvis der etableres en egentlig butik som kan sammenlignes med de butikker der ligger i midtbyen skal der søges en særlig tilladelse. Jeg gik i gang med og søge men kan ikke rigtig finde ud af hvad det er for en tilladelse er der nogen af jer kloge hoveder der kan hjælpe mig? Jeg har prøvet og lavet et buget. Ser det rigtig ud eller er jeg helt gal på den ?
Ud fra min webshop nu og hvad jeg vil kunne lave ekstra kan jeg lave en omsætning uden moms på 3000 dagligt plus moms. Så 90.000 månedligt. Med et dæknings bidrag på 52.000 – 11120 = 40.880 i fortjeneste pr. måned Jeg var ansat i et firma der gik konkurs havet været ansat der i 7 år så har 4 måneder med løn fra denne måned af. Plus jeg startet i et firma kort efter konkurs og bygge nogen butikker op og der har jeg arbejde hele septemper og da jeg var funktionær ansat har får jeg løn fra LG samt det nye så er sikret løn året ud. Jeg har varelager til opstart samt butiksindvitar og reoler til akvarier osv. Samt et kontant beløb til ekstra vare
Havet i sprunget ud i det ? Det skal siges omsætningen er sat meget lav og nærmest det jeg omsætter for nu på shoppen. Men kan godt lig og ikke side for stramt. Med Venlig Hilsen Michael |
Jeg overvejer og åbne en fysisk butik. / har webshop
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)