Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Justin Bieber side sælges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 20:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Nu ved jeg ikke om dette er det rette sted at sælge netop denne type side, men jeg prøver alligevel :) Måske er der en enkelt af jer der netop har en yngre søster eller hva ved jeg, som er helt skudt i JB!

Jeg har en side om Justin Bieber, som jeg købte for at se om jeg kunne slå lidt mønt på den. Den er sat op med et premium theme fra Themeforest, og et rigtig godt domæne (justin-bieber. dk). Jeg fandt dog ud af at der skal være bare en lille smule interesse for emnet involveret, hvis man skal have noget virkelig godt ud af det. Sagt med andre ord, så gik jeg dog i processen :)

Men ærligt talt, så er jeg ikke 'Belieber' og bliver det nok heller aldrig, derfor gør jeg nu et forsøg på at komme af med siden til nogle som finder det mere interessant, og måske ønsker at lægge lidt mere sjæl i værket.

Jeg tror på at siden har et rigtig godt indtjeningspotentiale hvis man lægger lidt hjerterum i den, både Partner-Ads og Tradedoubler har nogle rigtig gode aftaler og gode kommisioner på webshops der har masser af merchandise. Siden har indtjent penge, men det er ikke værd at tale om, jeg er dog sikker på at der er langt større potentiale!

Der er ikke lavet noget decideret SEO på siden, men den har alligevel haft et besøgsgennemsnit på ca. 20 besøgende om dagen, i al den tid den har været online. Folk kommer typisk for at læse nyheder, og herfra er der god mulighed for at fremvise produkter m.m.

Send mig en PB hvis i ønsker flere oplysninger - og hvad i evt. kunne have lyst til at give for siden :-)

Mvh

Thomas Løwe 

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 20:19 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Vil med glæde købe den for 1 krone.

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:41 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil gerne købe justin-bieber.dk for et mindre beløb udelukkende med det formål at lukke siden helt ned. Hvad er din pris?

Én Justin Bieber i denne verden er trods alt én Justin Bieber for meget!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 20:52 | Låst

Volt & Volume:
for et mindre beløb

Der er intet mindre end 1 krone :)

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:55 | Låst

Frederik Andresen:

Volt & Volume:
for et mindre beløb

Der er intet mindre end 1 krone :)

Ok, så byder jeg ind med 2 kroner Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hold da op, det gør virkelig godt for Thomas' tråd..

Jeg har sendt dig en mail, Thomas'. Jeg kan godt være seriøs omkring det :-)..

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:07 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:

Jeg vil gerne købe justin-bieber.dk for et mindre beløb udelukkende med det formål at lukke siden helt ned. Hvad er din pris?

Én Justin Bieber i denne verden er trods alt én Justin Bieber for meget!

Virkelig ked af, at jeg har fornærmet en Justin Bieber fan her på Amino. Tak for den ene stjerne. Giv mig gerne en minus-stjerne mere for dette indlæg, så skal jeg nok returnere to minus-stjerner i din retning, når jeg snart bliver Plus-Profil og kan se, hvem der ikke vil finde sig i, at jeg ikke kan lide Bieber :-).

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:12 | Låst

Casper Lorenzo Jensen:

Hold da op, det gør virkelig godt for Thomas' tråd..

Jeg har sendt dig en mail, Thomas'. Jeg kan godt være seriøs omkring det :-)..

Slap nu af. Man kan også være lidt for seriøs, ikk'? Det skader nok ikke, at vi er et par stykker, der joker om Bieber. Kan man lide ham, så skal man nok købe siden; det kan mit indlæg næppe ændre. Det gør ikke noget at udvise en smule humor, Casper. Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05 | Låst
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Volt & Volume:
Det gør ikke noget at udvise en smule humor, Casper. Wink

Det gør det bestemt ikke, det kan vi da godt blive helt enige om! Men når Thomas' så fint prøver at sælge sin side, så synes jeg ikke at jeres indlæg bidrager til det. Det er trods alt en tråd der er oprettet for at sælge et 'produkt'.

Hver sin humor, ikke? Go' aften! :-). 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:10 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Casper Lorenzo Jensen:

Volt & Volume:
Det gør ikke noget at udvise en smule humor, Casper. Wink

Det gør det bestemt ikke, det kan vi da godt blive helt enige om! Men når Thomas' så fint prøver at sælge sin side, så synes jeg ikke at jeres indlæg bidrager til det. Det er trods alt en tråd der er oprettet for at sælge et 'produkt'.

Hver sin humor, ikke? Go' aften! :-). 

Yes, men der er ingen, der har "slået ned på" Thomas. Han indrømmer oven i købet, at han ikke selv er Bieber fan. Og som jeg skrev: dem, der kan lide Bieber skal nok komme med deres tilbud; de stoppes ikke af dem af os, der ikke kan holde ham ud. Anyway, held og lykke til Thomas/trådstarter.

Også go' aften til dig.

Thomas

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)