Hej, kort fortalt har en ven og jeg startet et tøjmærke, som går efter kvalitet & "luksus". vi vil sælge forholdsvis få produkter, men lækre og forhåbentlig noget for sig. vi har styr på t-shirts, men nu er vi nået til bukser/jeans. min ven skal på længere kursus for at lære at sy bukser og lave skitser osv. til producenter. Nu har jeg kigget mig omkring, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget i danmark i hvert fald. Jeg har fundet nogen stykker i Kina, men for det første drejer det sig i første omgang ikke om så mange stks. og for det andet har jeg og min ven ikke besluttet endnu om vi overhovedet vil have produceret tøjet uden for DK. (Hvis det da overhovedet er muligt?) Så vi søger nogen i Dk som producere bukser ud fra en skitse(evt. et par færdigsyede bukser som model). det er cowboybukser der er tale om, evt. dele i læder/skin. selvfølgelig er der flere detaljer, men det vil fremgå af skitse mm. jeg ville bare høre om der findes steder som laver sådan noget i DK? Tobias & Allan |
Hej Tobias & Allan
Mig bekendt er det efterhånden meget længe siden at der er blevet produceret beklædning i DK i større mængder, men måske findes der en lille systue eller skrædder som kan hjælpe dig. Kan dog ikke forestille mig at det bliver nemt at lave en god forretning på det grundlag.
Mvh Jens