nej - Martin Thorborg er ret så sikker på det kommer her i sept - så det kan være værd at vente på. Ellers - beskriv om du foretrækker online eller lokalt baseret - enbruger eller flerbruger - og hvad du vil betale - der findes lige fra gratis til meget dyrt, og generelt er betalingsprogrammer vel lidt nemmere at gå til og har lidt mere support end gratis - John Sommer anbefaler og hjælper godt med winnfinans small business som er gratis op til 1500 posteringer i mini versionen
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg glæder mig rigtig meget til at prøve systemet for at se, om det "bare er endnu et system", eller om I løser nogle af de problemer, som findes i hobetal, med mange af de andre systemer på markedet.
enig Martin,- Jeg synes det ser godt ud umiddelbart - og ved at de sidste ex moms uden for EU konti kommer inden fuld version - så selv om jeg er sikker på der vil være fejlrettelser i vente, så tror jeg det får en god start vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER