Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

189,- om måneden for nedlagt webshop?, eller slettes shoppen og investeringen er tabt

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Hillerup:
Jeg ved ikke om det er i orden at promovere mit kommende produkt på den måde! 

Om ikke andet forklarer det din sviner af trådstarters leverandør, selv om du ikke har indsigt i hvad trådstarter har betalt for.

Tilbyd dit produkt hvor det er relevant og opret et link i din signatur.

No

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:37

Når du oprindelig har troet, at det var en god ide at investere kr. 40.000 i en webshop, så kan jeg ikke rigtigt forstå, at du tilsyneladende slet ikke tror på, at du kan sælge webshoppen.  

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:58

Gert, jeg tvivler ikke på at jeg kan sælge shoppen.

Jeg synes stadig shoppen fungerer rigtigt godt, og derfor vil jeg gerne gemme den, indtil jeg eventuelt får brug for den igen. Den kan snildt redesignes, til andre produkter.

Det kunne jo være at jeg om 6 måneder, 1 år eller 2 år stod og skulle bruge en shop, og så kunne jeg støve den af igen og tage i brug Smile

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:21

Så er der nok ikke meget andet at gøre end at betale. Jeg kunne godt have tænkt mig at se, hvad man kan få for 40.000 - så lad høre fra dig, hvis siden kommer online igen.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:37

Jeg synes du skal prøve at få en aftale med din udbyder om, at sætte din shop på pause, mod et nedslag i prisen. Jeg er sikker på, at de er til at tale med, når du begrunder dette med, at du ønsker at starte den op igen på et tidspunkt.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 08:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du skal se helt anderledes på din situation.

Uden at være helt sikker, tror jeg faktisk du er den første person herinde jeg læser om, der er tilfreds (endog godt tilfreds) med de ydelser du har fået leveret - og oven i købet vil bruge leverandøren igen.

Det siger faktisk det hele!

En god købsoplevelse. En oplevelse af god og hurtig response på eventuelle problemer. Det bliver ikke meget bedre.

Lad være med at ødelægge dit indtryk af denne positive oplevelse, pga. småpenge.

Hvis du læser de sidste 100 dages tråde herinde igennem, vil du opleve at stort set alle er møgutilfredse med deres leverandører, af en eller anden årsag - og det er du ikke.

Stay tight, stay tuned.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 08:52

Hej Karsten

Jeg mener nu ikke jeg svinede nogen til på nogen måde, i så fald var det ikke meningen + at jeg også giver udtryk for at de netop har indgået en aftale, men at man måske kunne finde en udvej. Prøver bare at hjælpe!

Rolig nu Karsten!

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas, du startede med at skrive:

Thomas Hillerup:
men at du ikke har rettighederne til din webshop, synes jeg lidt er noget fis!. Du har lagt 40.000 kr. + hosting i deres forretning, så at de ikke vil indgå i en aftale om at du kan komme ud af det med shoppen kan jeg ikke forstå og i mine øjene er det lidt ringe forretning for at sige det pænt.

Nu kender jeg ikke leverandøreren og ved ikke hvad de 40.000 kr. er brugt på, men mon ikke det er på design, tilpasninger af front-end eller speciel funktionalitet. Hvordan skulle det give rettigheder til selve webshop-systemet, som sikkert har kostet millioner at udvikle.

---

Thomas Hillerup:
Rolig nu Karsten!

Øh, hvad mener du med det? Skulle der ha' stået: Rolig nu Thomas!

(Du bruger tråden til at reklamere for dine produkter og spørg om den slags er i orden. Jeg var så venlig at svare.)

---

Hold dig til emnet og fremlagte facts, kommenter på disse og brug et pænt sprog. Så kan du på sigt få kunder via amino.

Provokerende usaglig fremfærd er ikke at hjælpe.Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 11:25

Hej Simon

Hvad er det for en webshop / branche? - Måske kan en anden overtage den og få en forretning ud af det? 

Send evt. privat besked, så vil jeg gerne tage et kig på det...

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)